|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Bestille filmer fra f.eks Play.comJeg kunne tenkt meg å bestille filmer til ungene fra Play.com, dersom det er norsk tale på disse filmene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bestille filmer fra f.eks Play.comHvis det er norsk tale vil det mest sannsynlig stå på Play.com. DVDer er ofte laget for å dekke flere land, men Norge blir skjelden gruppert med f.eks. England. Det er oftest Norden og Baltikum har jeg inntrykk av.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bestille filmer fra f.eks Play.comDet står på hver film hvilke språk som er på platen. Ser du f.eks. på Inglourious Basterds (den var på forsiden, så det var den første jeg fant), og scroller ned til "Technical Details", så står det
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestille filmer fra f.eks Play.comJeg har kjøpt flere DVD'er fra Amazon i England som har norsk tekst. Den eneste barne-DVD'en jeg har kjøpt hadde også norsk tale som valgmulighet.
![]() |
#5 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestille filmer fra f.eks Play.comMan må, som glitterchick og Skilpadda skriver, undersøke dette for hver enkelt utgivelse. Min relativt omfattende erfaring tilsier at det typisk ikke er norsk tale på britiske DVD-utgivelser, men det fins naturligivs unntak. Norsk tekst er heller ikke veldig vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestille filmer fra f.eks Play.com
Skrollet ikke langt nok ned jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |