|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Er det noen som kjenner til barneskoler i Bergen? Har barn der feks? Er det en god skole? Hvilke skoler har du hørt noe om, og hva?
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Jeg har hørt at den der oppe på Sandsli, hva den nå heter, skal være bra. Hold deg unna de i Bergen Vest.
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Fana eller Åsane helst.
![]() |
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Velkommen skal dere være til sistnevnte.
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Sånn som jeg skjønte det når jeg var i praksis i en skole i fana så er det dårlig økonomi i bergensskolene. Men jeg har tro på at læreren har mye å si. Og man kan jo ikke vite hvilken lærere man får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Du får satse på Montessori i sentrum.
![]() |
#9 |
Øyboer
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Er det ikke montessori på paradis og? Det er jo ikke så "langt" fra fana. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Paradis er i Fana. (Gamle Fana kommune. Fana gymnas ligger jo der.
![]() |
#15 |
Øyboer
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?kommer jo litt annpå hvor i fana man har tenkt å bo. Er bare 10 min herfra til man er i fana |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Her er gjennomsnittskarakterene fra skolene i Bergen:
Dette er ungdomsskoler.
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Artikkelen snakker om foreldrenes utdanningsnivå.
![]() |
#19 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Fana frister mest egentlig. Og jeg har alltid sagt at jeg liker tankegangen til Montesorriskolen, men jeg er plustelig blitt pysete. Er skolen veldig annerledes enn vanlig skole? Blir man litt sånn annerledes som man kan bli av Steinerskolen (ikke noe vondt om dem, det er mange flotte mennesker, men de er en spesiell type mennesker, og så ser jeg jo også verdien av å gå på samme skole som de andre barna i gaten).
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen fortelle meg noe om barneskoler i Bergen?Bare tenk litt på hvor i Fana du flytter. Mye bilkøer der... Og snobber. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|