Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du varmeflaske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du varmeflaske i senga?
Ja selvfølgelig, det er jo DRITkaldt uten 11 25,00%
Hvis jeg er syk 10 22,73%
Nei, aldri! 19 43,18%
Kul poll! 4 9,09%
Deltakere: 44. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 22:19   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker du varmeflaske?

Eller er den forbeholdt gamle mennesker med dårlig blodsirkulasjon?

Jeg er avhengig av varmeflaske. Legger den i senga 15 min før jeg legger meg. Deilig!

Gammel 13-02-08, 22:21   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du varmeflaske?

Jeg har en hjerteformet varmeflaske. Bruker den av og til. Jeg har også et varmeteppe som jeg bruker i nøden. Fortrinnsvis bruker jeg varmeflasken de kveldene det er kaldt og jeg har glemt å legge i varmeteppet.

Jeg har også duntøfler.

Gammel 13-02-08, 22:21   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en varmeflaske. Den er utformet som en fugl, og heter Flappe. Flappe er min gode venn i senga, når temperaturen kryper under -5 utendørs, men i dette klimaet her trenger jeg han ikke. Varmeflasker er da ikke forbeholdt gamle damer? Ikke isbrodder heller, forresten.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:23   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg måtte velge "kul poll" i mangel av et svaralternativ. For det er faktisk ikke dritkaldt ute.

Gammel 13-02-08, 22:24   #5
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker av og til varmeflaske for å tine opp fotenden av senga.

Men kanskje jeg kommer i kategorien gamle mennesker med dårlig blodsirkulasjon?

Gammel 13-02-08, 22:24   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min temperaturgrense ser ut til å gå ved minus 10 grader. :empiri:

Gammel 13-02-08, 22:25   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg måtte velge "kul poll" i mangel av et svaralternativ. For det er faktisk ikke dritkaldt ute.

Visst faen!

Gammel 13-02-08, 22:28   #8
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Visst faen!

eller, jeg er fornøyd med isoleringa i huset her..

Gammel 13-02-08, 22:29   #9
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg pisker gubben tidligere i seng. Da er dyna varm, og jeg kan moie meg til i den deilige varme senga.

Gammel 13-02-08, 22:32   #10
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

:kremt: Alternativet sier dritkaldt uten, ikke ute.

Gammel 13-02-08, 22:37   #11
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg bruker varmt vann i en brusflaske og putter flaska i en ullsokk. Det er såå deilig å legge føttene på

Gammel 13-02-08, 22:38   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

:kremt: Alternativet sier dritkaldt uten, ikke ute.

Ooops, så visst ikke det. Men det er altså ikke dritkaldt uten Flappe nå om dagen, så det passer like dårlig fordet. Men varmeflasker er fantastisk når det er kaldt, ingen tvil om det! Hvem har forresten sagt at det bare er for gamle damer? Jeg ga en varmeflaske til venninna mi til jul for et par år siden, og gaven ble ikke gjengjeldt med gebissetui eller rullator.

Gammel 13-02-08, 22:41   #13
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Aldri. Har aldri tenkt tanken engang. Nå derimot, vurderer jeg faktisk å skaffe meg ei.

Gammel 13-02-08, 22:43   #14
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Standard

Ooops, så visst ikke det. Men det er altså ikke dritkaldt uten Flappe nå om dagen, så det passer like dårlig fordet. Men varmeflasker er fantastisk når det er kaldt, ingen tvil om det! Hvem har forresten sagt at det bare er for gamle damer? Jeg ga en varmeflaske til venninna mi til jul for et par år siden, og gaven ble ikke gjengjeldt med gebissetui eller rullator.

Finnes det gebissetui? *noterer på årets ønskeliste*
Det var vel kanskje i overkant å forvente rullator til gjengjeld for varmeflaske da, litt prisforskjell liksom.

Natt for gamle damer. <- med varmeflaska under armen

Gammel 13-02-08, 22:43   #15
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Niks, jeg har jo samboeren min.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:44   #16
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg savner svaralternativet "Varmeflaske?! Finnes virkelig denne innretingen utenfor Donald-bladene?"

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:45   #17
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg svarte nei, aldri. Ikke helt sant, jeg brukte varmeflaske da jeg var barn og i den perioden jeg var enslig. Nå har jeg mannen å varme meg på, varm ekstra lang dundyne og flanell sengetøy.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:48   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Finnes det gebissetui? *noterer på årets ønskeliste*
Det var vel kanskje i overkant å forvente rullator til gjengjeld for varmeflaske da, litt prisforskjell liksom.

Natt for gamle damer. <- med varmeflaska under armen

Med alt arbeidet jeg legger i å håndbrodere varmeflasketrekket, så er rullator absolutt på sin plass, ja.

Gammel 13-02-08, 22:51   #19
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker Kisha!
Men når nakken verker på det verste bruker jeg varmeflaske.

:nå fikk jeg mange mot meg her:

Gammel 13-02-08, 23:04   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker ikke varmeflaske, nei. Faktisk har jeg dog en i hus, utformet som ei ku. Den hadde jeg på magen i "rugetida" etter vårt 4. (og vellykkede) IVF-forsøk, da jeg hadde hørt at det kunne øke blodsirkulasjonen. Det var også da jeg begynte å gå med mamelukker under skjørt om vinteren, og det har jeg fortsatt med.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.