|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Størrelsene på shortsene fra Esprit?Jeg vurderer å kjøpe meg en deminshorts fra Esprit hos Ellos. Min erfaring med skjørt fra Esprit er at de er veldig store i størrelsen. Disse shortsene har tomme-størrelse. Jeg bruker vanligvis str. 36. Er det noen av dere som har erfaring med størrelsene på shortsene fra Esprit og har en idé om hvilken tommestørrelse jeg bøær gå for?
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Størrelsene på shortsene fra Esprit?Jeg har et par jeans fra Esprit. For tiden bruker jeg 28-29 i jeans fra f.eks. HM, mens jeansen fra Esprit i str 27 passer/er litt romslig. (Da jeg var 28 i HM-jeans, måtte jeg bruke belte på disse fra Esprit). Kanskje bestille to str for sikkerhets skyld?
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Størrelsene på shortsene fra Esprit?Jeg kjøper ikke shorts/bukser på nett fordi jeg helst vil prøve dem først. De shortsene jeg har kjøpt har vært romslige som skjørtene, men de har ikke vært i denim stoff :lite hjelpsom:
![]() |
#5 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Størrelsene på shortsene fra Esprit?Tror jeg har 32 i shortsene mine derfra, men det er ikke tommer da. Har ingen med tommer. Til vanlig er jeg en 32/34. De to shortsene jeg har derfra i 32 er store, men mindre hadde de ikke og de var kjempe kule.
![]() |
|
|