|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Hva gjør dere?Bestemte meg for å gå hjemme litt lenger enn permisjonstiden, og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli rastløs
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva Gjør Dere?Eg gledde meg til å begynne i jobb igjen allereie etter 4 mnd permisjon nettopp fordi eg vart så rastlaus heime, så ingen gode råd frå denne kanten desverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva gjør dere?Jeg skal være hjemme til barnet er 2-3 år (tar det litt som det kommer), og da tenker jeg å gå i åpen barnehage noen ganger i uka. Ellers håper jeg vi kommer oss i hus snart, for mannen har lyst til å lage lekeplass i hagen og lekerom i kjelleren/loftet til barna.
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva gjør dere?Begynner å bli en stund siden siste permisjon, men jeg tok da noen måneder ekstra. Dette var på våren og sommeren, så det ble mye avbrekk med ferie alle sammen etc.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere?Jeg ble dagmamma jeg å vi var mye ute enten på gåturer eller barna lekte ute i hagen. Besøkte åpen bhg endel og hadde en veninne som var hjemme som jeg besøkte. Nå slutter sønnen min i bgh fra 1 mars så blir åpen bhg, leke ute etc. Hadde jeg ikke ikke fått baby i mai, hadde jeg funnet ett dagbarn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hva gjør dere?Her går dagan ganske fort. Det er kun mandag, tirsdag og torsdag eg og vesla er aleine heime. Onsdag er begge storesøskna heime og fredag storesøster. Eg har to venninner som og er heime no så me er ofte på besøk hjå kvarandre, går turar o.l. Barselgruppa har treff annankvar veke og eller ordnar me hus og vaskar litt. Kjører/går til skole/bhg halv ni og storebror er ferdig på skola 1410 så da møter me han i bhg 1430 som regel (midt mellom her og skola). Så her går dagan fort og eg er veldig glad for at eg fortsatt er heime, like mykje for storebror som for vesla eigentleg.
![]() |
#7 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere?Jeg har vært hjemme med jentene mine til de var minst to år. Merket stor forskjell i år 2000, da var mange andre også hjemme med ett-to-åringer. Var færre hjemme i 2003 og i 2006.
![]() |
#8 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere?Jeg er hjemme på dagen med 1 1/2-åringen og 4 1/2-åringen vår. Han på 4 er 50% i bhg i tillegg. Men vi er ute eller i åpen barnehage på formiddagen, og på ettermiddagen går tiden av seg selv. Da begynner vi gjerne med middagen og ungene får tegne eller høre på musikk. Drar også til byen, på butikken og vi har en del besøk av andre venninner med barn som er hjemme på dagen.
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere?Har også venninner med barn som går hjemme, og barseltreff annenhver uke, men dagene går sååå sakte. Tror rett og slett ikke at jeg er skapt for å gå hjemme, og ikke gjøre "noen ting". Det blir vel litt bedre nå som våren nærmer seg. Det blir i allefall lettere å trille tur med tvillingvogna
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør dere?Mannen var hjemme med barna ett år, og da var de i åpen barnehage fire dager i uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva gjør dere?Åpen bhg er tingen. I området vårt er det 3 forskjellige åpne bhg vi besøker, alt etter når de er åpen. Er der 1-2 dager i uken.
![]() |
|
|