|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Venners venne-et-eller-annet?Jeg leste i et ukeblad, om nettverksbygging. I hovedsak var dette å skape nye kontakter utenom jobbsamenheng. Jeg traff noen kjempehyggelige damer på en fest nylig, men de er ikke i min omgangskrets. Men, vi hadde noen hyggelige pratestunder, og det var mennesker med verdier og holdninger som appellerte til meg. Sist redigert av Virra : 24-02-08 kl 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Venners venne-et-eller-annet?Jeg tror jeg ville fridd til felles bekjente og fått dem til å invitere meg og dem jeg ville bli bedre kjent med noen ganger.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Venners venne-et-eller-annet?Det kommer jo litt an på hva dere snakket om og hvilke felles interesser dere fant ut at dere hadde - hvis dere f.eks. er interessert i kunst, går det an å holde utkikk etter en utstilling du tror de ville like, og foreslå å gå på den sammen, eller et foredrag, en konsert eller en film av en type dere begge fant ut at dere likte? Hvis dere har barn på noenlunde samme alder, går det an å foreslå en fellestur til en lekeplass eller aketur eller barnevennlig museum. Eller bare sende en mail for å fortelle eller spørre om noe dere begge er interessert i, for å starte opp en liten dialog der, og så se om det dukker opp noe i løpet av "samtalen" som kan gjøre det aktuelt å foreslå å treffes. Kanskje vil det føles mer naturlig å foreslå en kopp kaffe hvis dere har utvekslet noen hyggelige mailer på forhånd?
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Venners venne-et-eller-annet?Takk for gode innspill |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|