Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Lønsj

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 22:26   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Lønsj

Jeg har vert på kino på første gang på 1 år i dag og så denne filmen.
Sitter igjen med delte meninger. Den var jo bra, men må innrømme at jeg sitter litt tom igjen og ikke helt skjønner hva som skjedde. Og så var det noen sterke scener som både gikk i mammahjerte og kvinnehjertet.

Noen andre som har sett den?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 02:12   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lønsj

Har ikke sett den enda, men har veldig lyst.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 09:43   #3
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Skal prøve å få sett den neste uke.

Gammel 02-02-08, 09:44   #4
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal på den i dag.

Gammel 03-02-08, 16:32   #5
Sue

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Selve filmen synes jeg var kjempebra - sterk og rørende, men også morsom og latterlig. Men da den sluttet, tenkte jeg: "Var det det hele? Er den slutt allerede nå?" Jeg følte meg ikke helt ferdig på en måte... Er mest glad i å få svar når en film er ferdig, noe man ikke fikk her - man måtte tenke seg til hva som skjer videre.

Så som sagt; filmen likte jeg veldig godt, men slutten synes jeg var brå.

Gammel 03-02-08, 17:35   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Var litt den følelsen jeg fikk og.

Hva skjedde med babyen? og med homsen. og ikke minst jenta som var ute å svømte.

Gammel 03-02-08, 19:01   #7
Sue

Sue sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Hva skjedde med babyen? og med homsen. og ikke minst jenta som var ute å svømte.

Babyen blir hakket ihjel av måkene, Christer (homsen) blir med på seiltur og Leni (svømmejenta) har fått et nytt og kanskje bedre liv enn det hun hadde sammen med pappa'n - hans død åpner for nye muligheter for henne, så hun tror jeg egentlig får det fint.
Heidi knekker sannsynligvis litt sammen, men jeg tror og håper babyens død fikk henne til å innse at livet med Odd ikke akkurat var som det skulle og flyttet ut.

Sånn tenker jeg meg noe av det.

Gammel 03-02-08, 19:09   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Er litt sånn jeg har tenkt det og.

Men jeg fikk veldig vondt i meg når måken kom oppi vognen, glad jeg bruker netting og babycall

Gammel 03-02-08, 19:55   #9
Sue

Sue sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Er litt sånn jeg har tenkt det og.

Men jeg fikk veldig vondt i meg når måken kom oppi vognen, glad jeg bruker netting og babycall

Ja, fy søren - det var en skikkelig hjerteskjærende scene! Den satt i meg lenge.

Gammel 03-02-08, 20:12   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Åååååå, nå må jeg holde meg skikkelig i selen for ikke å lese bak spoilertagsene. Har lyst til å se filmen, men sånne tags er jo nesten til å bli gal av!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 20:15   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må alltid lese spoilerene.

Gammel 03-02-08, 20:16   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Jeg klarer å unngå om jeg absolutt ikke vil.

Har vi ødelagt filmen litt for deg nå LilleLeo?

Gammel 03-02-08, 20:16   #13
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Skjønner jeg godt. :holdersegfremdelesiselen:

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 18:48   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så den i går.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 12:26   #15
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så den i går, og synes den var langt under middels. Jeg gikk ut av salen med følelsen "hva f** var det der??". Uforløst er vel ordet.

Gammel 07-02-08, 19:06   #16
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg og mannen så den også i går - uforløst ja, men veldig veldig bra. Definitivt mye å diskutere over middagen etterpå.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:42   #17
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har veldig lysst å se den.

Lurer bare på en ting, hva i huleste er de blåe linjene for noe?

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:45   #18
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Har veldig lysst å se den.

Lurer bare på en ting, hva i huleste er de blåe linjene for noe?

Det er sladd, vel. Dersom du merker dem, ser du teksten.

Gammel 07-02-08, 20:46   #19
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Noe du ikke skal røre før du har sett filmen.

Gammel 07-02-08, 20:52   #20
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det er sladd, vel. Dersom du merker dem, ser du teksten.

Da lærte jeg noe nytt i dag.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.