Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

På flyttefot

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 22:50   #1
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

På flyttefot

Sa opp leiligheten i dag! Har oppdaget at jeg har sopp på badet noe som kan være grunnen til at min kjære snupp sliter med luftveiene nå. Så nå sover han sin siste natt her og i morgen flytter vi opp til mamma og pappa frem til at vi finner noe nytt! har pakket sammen alt av leker og annet småtterier som jeg kunne pakke i plastposer og skal nå før jeg legger meg pakke unna alle klærne hans og legge frem et skift med klær til i morgen så er det rett opp til foreldrene mine med han. har i grunn ei ganske lita leilighet så får pakket den ned på dagen omså men har en mnd oppsigelses tid så dette skal gå greit. bare gruer meg til å vaske ned leiligheta. Det er en gørr kjedelig møkka jobb. Så nå er det eske jakt i byen!

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:51   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På flyttefot

Wow jammen er du effektiv. Vi brukte ca 4 måneder på å pakke alt vi hadde.

Lykke til, håper at dere finner en plass å bo snart!

Gammel 03-03-08, 22:56   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Lykke til i jakten på ny leilighet. Godt at du oppdaget uhemskhetene.

Gammel 03-03-08, 23:05   #4
AvivA

AvivA sin avatar

Standard

jepp har nå fått så og si nesten alle klærne hans i poser. kan ikke pakke ned mine siden dem er på soverommet vårt. men skal vaske siste oppvasken og i morgen er det full pakking her nede. alt av sengtøy osv har jo vært i storvasking pluss flere puter osv og dem tar jo nærmest et år å få tørt. men kan tørkes hvor som helst. utrolig å tro at jeg er ferdig her nede. skulle hatt esker så hadde jeg pakka ned hele stua!

trenger esker..... har ekstremt mye energi jeg!

Gammel 03-03-08, 23:20   #5
TBM
Passiv

Standard

Oj, sopp er det viktig å ta på alvor!

Fint at dere har mulighet for å "si opp på dagen" og bo hos dine foreldre en tid.

Lykke til med å finne et nytt sted å bo!

Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 00:06   #6
AvivA

AvivA sin avatar

Standard

har heldigvis mulgihet til å si opp på dagen og må kun betale for 3 dager neste mnd om så skulle være. betaler forskuddsvis hver måned greit å komme seg ut. og nå skal jeg komme meg i seng. mye å gjør i morgen.

Gammel 04-03-08, 07:24   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lykke til med pakking, flytting og jakt på nytt sted å bo.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.