|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Jeg vil inn på medlemssalongen ...Men jeg mangler jo selvsagt både rykte og noen meldinger enda... Prøver å være aktiv her, men føler aldri jeg kommer i mål... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Av og på bruker
![]() |
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....Jeg er sikkert kjempe rykte-spørrende... MEN, jeg har nå slitt for å få 100 meldinger |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....Jeg har tydeligvis gått glipp av noe, er det om å gjøre å få mest mulig i rykte?
![]() |
#5 |
Pauset
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....Et lite tips, å dra opp masse gamle tråder for å skrive noe for å klokke opp meldinger er veldig irriterende. På toppen av prikketigging kan det fort v.irke negativt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....Grunnen til at det kreves et visst antall meldinger og rykte for å få tilgang er fordi vi andre på forumet skal få mulighet til å bli kjent med deg, og du med oss. Du forteller vel ikke alt til venner du nettopp møter du heller, gjør du? Så jeg syns du heller skal gjøre det fortjent til prikker ved å delta i diskusjoner heller enn å tigge om dem.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....
Medlemssalongen er et underforum som er lukket for dem som har under 100 meldinger og under 100 ryktepoeng. Poenget er at det er et underforum for de medlemmene som har vært aktive en stund (aktive nok til å ha skrevet 100 innlegg) og som har deltatt og bidratt nok til å få 100 ryktepoeng (man får ikke så mange poeng ved å skrive "enig" og "det gjør jeg også" og slikt).
![]() |
#8 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....Takk for svar, Skilpadda!
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Helt ærlig, så syns jeg ikke jeg det er å "slite" å svare på en gammel tråd i minuttet uten å komme med noe særlig nytt. Jeg syns heller ikke det er å bidra til at vi blir kjent med deg.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
Nei, nettopp.
![]() |
#11 |
Come what may...
|
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....Jammen har du vært effektiv inatt. Det skal du ha!
![]() |
#13 |
frakoblet
|
Hør - hør!
![]() |
#14 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....Dette var nytt for meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....Rine; det skal vel åpne seg en hel del nå som du har 5 innlegg, vel?
![]() |
#16 |
flisespikker
|
"Rykte" er egentlig et litt dårlig ord for det, synes jeg. Men man kan altså gi tilbakemeldinger/poeng til andres innlegg ved å trykke på vektskålsymbolet (
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....Og ja, som Lille Ru sier - når du nå har skrevet 5 innlegg, vil du få tilgang til nesten alle underforumene.
![]() |
#18 |
Pauset
Hvor: Barteby
Jeg liker prikke/ryktesystemet jeg. Ikke for poengene, men fordi du kan gi kjappe direkte tilbakemeldinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fornøyd
|
![]() |
#20 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....Beklager, men;
![]() |
Emneord |
emneordsklassiker, innleggsgenerator, klassiker, makroer, ortografiinjurier, prikker, robopadd, sure edderkopper, tråddigregering |
|
|