Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg vil inn på medlemssalongen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-08, 01:09   #1
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg vil inn på medlemssalongen ...

Men jeg mangler jo selvsagt både rykte og noen meldinger enda... Prøver å være aktiv her, men føler aldri jeg kommer i mål...
Trenger å synes veldig synd i meg selv altså

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 01:59   #2
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....

Jeg er sikkert kjempe rykte-spørrende... MEN, jeg har nå slitt for å få 100 meldinger Har klart over 30 bare i kveld

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 04:29   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tydeligvis gått glipp av noe, er det om å gjøre å få mest mulig i rykte?
Tenker som så at når jeg har fortjent tilgangen til medlemssalongen, så kommer den. Tror ikke det er et sjakktrekk å be om å få grønne prikker her inne, en kan fort ende opp med det motsatte etter som jeg har forstått.
Men all mulig lykke til i jakten på de grønne!

Gammel 01-03-08, 08:03   #4
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Hva skal til for å komme inn på medlemssalongen? Og hva er medlemssalongen..?

Gammel 01-03-08, 08:03   #5
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Et lite tips, å dra opp masse gamle tråder for å skrive noe for å klokke opp meldinger er veldig irriterende. På toppen av prikketigging kan det fort v.irke negativt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 08:05   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grunnen til at det kreves et visst antall meldinger og rykte for å få tilgang er fordi vi andre på forumet skal få mulighet til å bli kjent med deg, og du med oss. Du forteller vel ikke alt til venner du nettopp møter du heller, gjør du? Så jeg syns du heller skal gjøre det fortjent til prikker ved å delta i diskusjoner heller enn å tigge om dem.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 08:59   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Hva skal til for å komme inn på medlemssalongen? Og hva er medlemssalongen..?

Medlemssalongen er et underforum som er lukket for dem som har under 100 meldinger og under 100 ryktepoeng. Poenget er at det er et underforum for de medlemmene som har vært aktive en stund (aktive nok til å ha skrevet 100 innlegg) og som har deltatt og bidratt nok til å få 100 ryktepoeng (man får ikke så mange poeng ved å skrive "enig" og "det gjør jeg også" og slikt).

Og Maz og Glitter har helt rett i at det sjelden har noe for seg å sutre eller mase om prikker. Det har lett for å virke mot sin hensikt. Å delta i diskusjonene er den beste fremgangsmåten - det er jo det som er poenget med forumet. (Hvis man ikke deltar og bidrar aktivt, skjønner jeg heller ikke helt hvorfor man absolutt vil ha tilgang til Medlemssalongen. (Og det var ikke en kommentar til Wit, altså, bare sånn generelt. ))

Gammel 01-03-08, 09:04   #8
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Takk for svar, Skilpadda! For min del er ikke det noe å stresse med nei, jeg er aktiv på ørten andre fora og har mer enn nok med å henge med i svingene ute på forumet her..

Gammel 01-03-08, 09:07   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wit, her.

MEN, jeg har nå slitt for å få 100 meldinger Har klart over 30 bare i kveld

Helt ærlig, så syns jeg ikke jeg det er å "slite" å svare på en gammel tråd i minuttet uten å komme med noe særlig nytt. Jeg syns heller ikke det er å bidra til at vi blir kjent med deg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 09:08   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

For min del er ikke det noe å stresse med nei, jeg er aktiv på ørten andre fora og har mer enn nok med å henge med i svingene ute på forumet her..

Nei, nettopp. Det er et underforum for de mest aktive medlemmene, og noe slikt er nok også mest interessant for de mest aktive medlemmene, så det går fint opp, det.

Gammel 01-03-08, 09:30   #11
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jammen har du vært effektiv inatt. Det skal du ha!

Gammel 01-03-08, 10:12   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tigg og skriv som du vil for min del. Det er da virkelig ikke noe big deal.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 10:15   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Grunnen til at det kreves et visst antall meldinger og rykte for å få tilgang er fordi vi andre på forumet skal få mulighet til å bli kjent med deg, og du med oss. Du forteller vel ikke alt til venner du nettopp møter du heller, gjør du? Så jeg syns du heller skal gjøre det fortjent til prikker ved å delta i diskusjoner heller enn å tigge om dem.

Hør - hør!

Gammel 02-03-08, 23:19   #14
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var nytt for meg Det forklarer jo hvorfor jeg ikke kom inn på enkelte "sider" her. Reflekterte ikke så mye over det, men merker jeg at jeg ble nysgjerring på hva som foregår der inne. Men rykte? Hva betyr det? Virker ikke det litt fjortisaktig da?? Blir man stemt på ( stemt ut), eller? I så fall bør vel nettstedet skifte navn?? ( Foreldreportalen høres jo faktisk seriøst ut..)
Ja, ja, den som surfer får se, eller noe i den dur...
Siden jeg ble medlem i dag, blir det vel tid for å gå av med pensjon før jeg får innpass i "det aller helligste"
Rine

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:22   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rine; det skal vel åpne seg en hel del nå som du har 5 innlegg, vel?

Hvorvidt rykte er fjortisaktig, og foreldreportalen så veldig seriøs - se det er en annen diskusjon.

Gammel 02-03-08, 23:23   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men rykte? Hva betyr det? Virker ikke det litt fjortisaktig da??

"Rykte" er egentlig et litt dårlig ord for det, synes jeg. Men man kan altså gi tilbakemeldinger/poeng til andres innlegg ved å trykke på vektskålsymbolet () under avataren. Hvis man krysser av for at man er positiv, gir man en "grønn prikk", som gir plusspoeng; er man negativ, gir man en "rød prikk", som gir minuspoeng. (Akkurat hvor mange poeng man gir pr. prikk kommer an på hvor lenge man har vært medlem og hvor mange innlegg man har skrevet og hvor mange poeng man selv har.) Hvis du går inn på kontrollpanelet, kan du se oversikt over de "prikkene" du selv har gitt og fått (med eventuelle kommentarer).

Gammel 02-03-08, 23:25   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Og ja, som Lille Ru sier - når du nå har skrevet 5 innlegg, vil du få tilgang til nesten alle underforumene. Det er bare de to medlemssalongene du ikke vil komme inn på.

Hvor seriøst forumet er, får du ellers bare vurdere fortløpende.

Gammel 02-03-08, 23:40   #18
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dette var nytt for meg Det forklarer jo hvorfor jeg ikke kom inn på enkelte "sider" her. Reflekterte ikke så mye over det, men merker jeg at jeg ble nysgjerring på hva som foregår der inne. Men rykte? Hva betyr det? Virker ikke det litt fjortisaktig da?? Blir man stemt på ( stemt ut), eller? I så fall bør vel nettstedet skifte navn?? ( Foreldreportalen høres jo faktisk seriøst ut..)
Ja, ja, den som surfer får se, eller noe i den dur...
Siden jeg ble medlem i dag, blir det vel tid for å gå av med pensjon før jeg får innpass i "det aller helligste"
Rine

Jeg liker prikke/ryktesystemet jeg. Ikke for poengene, men fordi du kan gi kjappe direkte tilbakemeldinger.

Medlemssalongene er ikke så veldig spennende, det er ikke store prosenten av aktivitet som foregår der. Så om du anser det som det aller helligste blir en nok skuffet.

Det fine med dette forumet kontra en del andre er at det ikke er så stor forskjell på folk. Andre steder kan etablerte brukere ha tusenvis av poeng mens nybegynnere har 1. Det blir for dumt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:48   #19
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:50   #20
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beklager, men; Du har virkelig stått på i natt Wit. To meldinger per minutt til og med, trodde ikke det var teknisk mulig jeg. Det blir ingen prikk fra meg i premie dessverre. Dersom du skriver et godt innlegg hvor jeg nikker samtykkende, eller jeg ønsker å gi deg en beskjed kan du vente deg en prikk.

Emneord
emneordsklassiker, innleggsgenerator, klassiker, makroer, ortografiinjurier, prikker, robopadd, sure edderkopper, tråddigregering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.