|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva vil mannen din foretrekke? | |||
Fulltidsjobb og barnehage |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 32,04% |
Deltidsjobb og barnehage |
16 | 15,53% |
Hjemme med barna |
2 | 1,94% |
Hjemme med barna i barnehage |
3 | 2,91% |
Fulltidsjobb med hjemmeværende kone og barna hjemme |
13 | 12,62% |
Både mann og kone deltidsjobb og barna hjemme på heltid |
2 | 1,94% |
Både mann og kone deltidsjobb og barna dels i barnehagen, dels hjemme |
34 | 33,01% |
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Han foretrekker også Fulltidsjobb og barnehage, eventuelt at begge jobber litt redusert med litt kortere dager i barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Fulltidsjobb og barnehage.
![]() |
#6 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Kunne ikke dette ha blitt mye mer underholdende og informativt om man ikke la begrensninger på svaralternativene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Mannen trives som fulltidsarbeider, og han trives med at jeg trives med det jeg gjør. Jeg krysset av for Fulltidsjobb med hjemmeværende kone og barna hjemme, men det er også fordi han vet jeg trives med det nå som barna er små. Han ser også verdien i det jeg gjør, og er veldig glad for at barna får oppleve en rolig, trygg start på livet.
![]() |
#9 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Deltidsjobb og barnet med korte dager i barnehagen
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006 Sist redigert av Pope : 29-02-08 kl 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Min kjære ville gjerne vært hjemme, men at barnet var deler av dagen i barnehage. Er ikke aktuelt nå, men vi håper vi får til det om et års tid. Jeg vil i såfall være i 100% jobb.
![]() |
#11 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Vi har visst ganske likt syn på dette, mannen min og jeg. Jeg ga han dataen, han trykket på valgt alternativ:
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Han liker å jobbe på sjøen, noe han har gjort siden han var 17 år er nå 40. Han liker å jobbe når han jobber å ha fri når han har fri. Han vill gjerne att jeg skal være hjemmeværende når barna er små å jobbe redusert etterhvert. Vi er ganske enig der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Fulltidsjobb og barnehage tydeligvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Jeg har spurt og han svarte: "Hva skal ungene gjøre hjemme da? Det er jo ingen andre å leke med. Jeg er glad i gå på jobb jeg."
![]() |
#17 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Mannen valgte det nederste alternativet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Min mann gikk for det siste alternativet, begge i deltidsjobb og barna deltid i barnehage.
![]() |
#20 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva trives mannen din best med?Jeg spurte min nå, og han sa han ville foretrukket fulltidsjobb selv, barna i nesten fulltid barnehage og meg i deltidsjobb. Han sier jeg trenger litt jobb for at han skal slippe en vegg av mas og prating om det som har skjedd i løpet av dagen (dvs: ingenting) når han kommer hjem fra jobb. Resten av tiden hjemme skal jeg bruke på husarbeid...
![]() |
Emneord |
konetråd, mannen din |
|
|