|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva gjør dere som familie på lørdagene?Vi sliter litt for tiden for vi eier ikke fantasi og jeg orker ikke for mye "kav" nå, føler meg litt lite mobil. Så det går liksom i det samme, feks. Ikea (ballrom - kikking - pølser, vesla elsker å gå dit), bruktbua, muligens spise en plass og så lørdagens mathandel. Av og til går vi på kino, og det fikk jeg veldig lyst til i morgen men det går jo bare drittfilmer for barn nå for tiden.
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Vi står opp i åtte-tida, spiser en lang frokost sammen og dasser litt rundt i pysjen. Noen ganger går vi en tur i nærområdet eller i skogen, noen ganger koser vi oss med sport på TV, noen ganger bowler vi, noen ganger er det kino. Noen lørdager går med til besøk hos venner og familie også.
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Ofte ute og leker. Ofte sammen med naboene (som skal flytte |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Turer og sånt elsker jeg, jeg er et turmenneske av dimensjoner. Men nå føler jeg meg lite mobil og det er alltid pissevær for tiden. Gleder meg til i sommer, da skal vi gå MASSE på turer i Sørmarka, og etterhvert ta med oss store spann til å ha selvplukkede bringebær og blåbær i.
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?I morgen er en typisk lørdag. Vi skal på biblioteket, på kafe, en liten bytur og på besøk. Søndagene brukes til skogstur, familiebesøk og matlaging. Og så spiller vi spill, ser film, tegner, jobber i hagen og andre ting innimellom også.
![]() |
#6 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Me er sjeldan/aldri i butikkar. Det syns me berre er stress og lite givande.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Vi har en kafè-snuppe. Vi drar ofte til byen og shopper litt, og så går vi på kafè og spiser lunsj. Vi lager god mat på kvelden. Snuppa er ofte med på dette.
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Det varierer veldig. Ofte er det unger på besøk, eller en tur i Skileiken eller på folkemuseet. Annenhver helg går en del tid på min mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Vi prøver å unngå storhandel og kjøpesentre, kun morsomme ærend på lørdager, sånn som jernvarehandel eller grønnsakstorg. Try går på småbarnssvømming om lørdagene, og så supplerer vi noen ganger med badeland for hele gjengen på søndag. Det gikk forresten fint å gå i svømmehall da jeg var gravid og dårlig også. Ellers tar vi ofte en tur til en av besøksbondegårdene her, oftest 4H eller KØBB. Mate ender er også gøy. Besøke eller få besøk gjør vi også ofte. Henge utenfor sykehuset og se på ambulanser er veldig poppis.
![]() |
#11 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Går og besøker familien, eller drar til svømmehallen. Av og til er det godt å være hjemme også og bare slappe av.
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?
![]() |
#13 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Vi koser oss først i senga så lenge som mulig, særlig minsten synes det er topp å herje litt rundt i senga vår. Deretter tusler alle sammen rundt i pysjen, vi spiser frokost og tar livet med ro. Og så er det som oftest ut på en eller annen lekeplass. Noen ganger drar vi og bader, eller på lekeland. Andre ganger kan det bli bytur med innlagt heis- og rulletrappkjøring (Ener´n synes det er så skrekkelig stas
05 07 Sist redigert av Beckett : 07-03-08 kl 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gutten min er tre år, det forklarer muligens litt?
![]() |
#15 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?På lørdager prøver vi å unngå butikker og steder med masse folk. Kjenner jeg får klaus bare ved tanken.
![]() |
#16 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Lang kosemorgen med film og frokost på senga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Vi gjør dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
![]() |
#19 |
Vaklende
|
Varmtvannsbassenget på Varatun (nederst her), det er småbarnssvømming fra 12 -16 på lørdag. Man må egentlig ha badehette, men takler du ikke de lette små man får kjøpt nå? Jeg hater de trange gummigreiene, men de andre er nærmest en lue. Men ta ev med deg to hårstrikk og spør pent... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Tusen takk!
![]() |
|
|