|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Mitt nye liv starter snart ...Det er så utrolig fantastisk at jeg må bare si noe om hvordan livet er nå om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vaklende
|
![]() Sv: Mitt nye liv starter snart ...Jeg har bare fulgt deg litt fra sidelinjen det siste året, men er så stolt av deg og glad på dine vegne! Håper du klare rå legge fra deg alle tanker på økonomien og bare glede deg over ferien i Bulgaria |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Mitt nye liv starter snart ...
Ja det føler jeg at jeg fortjener. Synd vi ikke får reist alle sammen. Vi har slitt masse og vi hadde virkelig trengt denne turen sammen. Men min mann er på attføring og han får ikke ferie før midt i fellesferien. Dersom han reiser ut av landet da blir han i tillegg fratatt dagpengene. Det er ille nok at jeg mister dem...... Så vi får nok ta den ferien om noen år håper jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
superbruker
|
![]() Sv: Mitt nye liv starter snart ...Det er synd at dere ikke får dratt sammen hele familien. Det er dumt med så firkanta regelverk. Likevel håper jeg at du og de to eldste ungene nyter turen. Det er sikkert godt for de å komme seg bort litt og være sammen med mamma sin.
![]() |
#7 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mitt nye liv starter snart ...Jeg er imponert av deg.
![]() |
#9 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Mitt nye liv starter snart ...Det er så flott at du har kommet deg gjennom så mye tøft og fått til så mye. Jeg er kjempeglad på dine vegne. Håper du får en fin ferie. Sist redigert av Kaija : 22-03-08 kl 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Come what may...
|
![]() Sv: Mitt nye liv starter snart ...God tur og kos deg masse, velfortjent ferie!
![]() |
#11 |
Pauset
|
Jeg føler veldig at jeg har havnet på rett hylle som lærer. Jeg storkoser meg og sjefen min kjemper for å beholde meg hos seg. Så jeg har søkt jobb og har et godt håp om å få jobbe der. Jeg gleder meg til hver dag jeg går på jobb. Jeg er også glad for å ha en bakgrunn fra næringslivet. Merker at jeg stadig drar meg den erfaringen i jobben som lærer. Mye er faktisk likt |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mitt nye liv starter snart ...Signerer him; godt jobba!
![]() |
#13 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Mitt nye liv starter snart ...Du har vist en imponerende styrke.
![]() |
#14 |
Pauset
|
Ja, det er jo egentlig helt fantastisk å være nyutdannet, 43 år og full av livserfaring og livsglede. Livet rocker |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
|
Jeg tror ikke det er mange som har skjønt hva disse årene har gjort med oss. Det har vært et helvete som ingen klarer å forstå konsekvensene av. Kanskje ikke vi selv en gang.... Vi kjenner godt på at vi har ikke så store marginer lenger på motgang. Vi takler det, men vi er slitne av motgang. Forholdet mellom meg og min mann har vært labert. Vi har det bra sammen, men vi er utslitte begge to og har lite å gi til hverandre annet enn å få hverdagen til å fungere. Vi kunne nok trengt en rekreasjon som familie, men vi får nok henge i stroppen... Får håpe at disse årene ikke har tatt for hardt på oss. Fra fredag 13. juni skal jeg ta igjen alt det tapte ha ha ha......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Mitt nye liv starter snart ...Du får nok lønn allerede 12.august - det fikk i alle fall jeg når jeg var nyutdannet. Enkelte ting fungerer godt i kommunen. Gleder meg med deg - det er en god start og en god utgang på skoleåret.
![]() |
#17 |
Pauset
|
Da håper jeg det er sånn her også. Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
WF: Sausnebbet
|
Det går nok i hvert fall bra hvis de får deg inn i systemet tidlig. Blir du ikke ansatt før utpå sommeren er det lurt å ta en telefon til "lønn og personal" eller hva de heter i din kommune. -Jeg har i hvert fall bare møtt hjempsomme mennesker de gangene jeg har måttet ringe for å ordne rundt lønn, feriepenger mm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
By the Sea
|
![]() Sv: Mitt nye liv starter snart ...Hurra for deg!!
![]() |
#20 |
Pauset
|
He he..... Jeg er KJEMPEKLAR for lærertilværelsen. Hadde jeg ikke vært det så hadde jeg ALDRI holdt ut alle utfordringene underveis. Det er utrolig spennende å skifte til et yrke som jeg ønsker så sterkt å være en del av..... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|