|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Noen her som er dyktige/morsomme foredragsholdere? Vet av noen?Jeg trenger en dyktig og morsom foredragsholder/inspiratør/ettellerannet som kan komme til Oppdal (25. april), prate rundt temaet samhold, lagfølelse, ansvarsfølelse for jobb og kolleger, samt litt om hvordan gode ledere bør være.
![]() |
#2 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 'Noen her som er dyktige/morsomme foredragsholdere? Vet av noen?Jeg må innrømme at jeg var skeptisk da vi ble introdusert for Are og Odin som skulle snakke om akkurat dette på en samling jeg var på. Det var Odin (Klaus Joacim Sonstad)som dro nesten hele showet, og det viste seg å være veldig bra! Mye "sau og inndivida", men de hadde gjort bra forarbeid og fikk med seg mye om akkurat den bedriften jeg jobbet i. Dette var for noen år siden, jeg vet ikke om de/han fortsatt driver med dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen her som er dyktige/morsomme foredragsholdere? Vet av noen?Thorleif Lundquist. Han er helt fantastisk! Var på et heldags foredrag på Dragvoll da jeg jobbet i en bhg i Studentsamskipnaden.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen her som er dyktige/morsomme foredragsholdere? Vet av noen?Sonstad og Eggen-look-a-like er ihvertfall av de dyreste, så selv om jeg mest av alt vil bruke Klausern blir nok ikke det aktuelt.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen her som er dyktige/morsomme foredragsholdere? Vet av noen?http://www.begeistring.no/ Har hørt veldige mye bra om foredraget som disse tilbyr. Har ikke hørt det selv og aner ingenting om pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen her som er dyktige/morsomme foredragsholdere? Vet av noen?Vi hadde en fantastisk dame som holdt til i Trøndelag. Mener hun het Karin *etellerannet*. Skal se om jeg kan finne ut hva hun het. Hun var virkelig drivende dyktig og et ordentlig friskt pust.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen her som er dyktige/morsomme foredragsholdere? Vet av noen?Fevaag Larsen har jeg vært på foredrag med tidligere, og hun er en veldig dyktig dame.
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Noen her som er dyktige/morsomme foredragsholdere? Vet av noen?Ingvard Wilhelmsen, professor i medisin, driver Hypokondriklinikken. Vet dog ikke om han reiser ut av Bergen ...
![]() |
|
|