Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Finnes Stieg Larsson i paperback?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-08, 18:30   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Finnes Stieg Larsson i paperback?

Ja da mener jeg jenta som lekte med ilden og luftslottet som sprengtes?

Kommer bare til å lese dem en gang så synes det blir litt voldsomt å kjøpe innbundet for nesten 700 kr.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 18:32   #2
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes Stieg Larsson i paperback?

Tror ikke Luftslottet som sprengtes finnes i paperback enda, men Jenta som lekte med ilden gjør.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 18:48   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Tror ikke Luftslottet som sprengtes finnes i paperback enda, men Jenta som lekte med ilden gjør.

Jeg spurte etter Jenta som lekte med ilden i paperback hos bokhanderen i går, og de sa den ikke var kommet i paperback enda.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:00   #4
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke de to siste er kommet i paperback enda. Jeg sjekker flere ganger i uken på bokkilden.....

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:09   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Les dem på svensk! Det er både billigere og morsommere. Jeg kjøpte Luftslottet som sprängdes innbundet til 59 svenske på Bokrea i fjor.

Gammel 07-02-08, 22:17   #6
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg spurte etter Jenta som lekte med ilden i paperback hos bokhanderen i går, og de sa den ikke var kommet i paperback enda.

Nei, det stemmer. Jeg har boka, men trodde først at jeg hadde den i paperback.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 22:46   #7
Sassafras
Fullverdig medlem

Sassafras sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sassafras har et hav av muligheter foran seg
Standard

De to siste kommer ikke i paperback før etter sommeren. Jeg er litt usikker på hvor tett de kommer.

Sassafras er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 10:13   #8
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Det går an å låne bøker på biblioteket. Spesielt de som kun skal leses en gang...

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 14:29   #9
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Det går an å låne bøker på biblioteket. Spesielt de som kun skal leses en gang...

Har litt problemer med å komme meg til biblioteket. Da må jeg straks avspasere fra jobb, og så da blir det straks mer kostnadseffektivt å kjøpe dem for kr. 700
Men for de som har god tilgang, absolutt. Selv om sikkert laaaang ventetid på disse

Gammel 08-02-08, 14:46   #10
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Jeg har nå kjøpt dem innbundet og selger dem igjen om en-to mnd tid

Gammel 08-02-08, 15:23   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Det venter jeg på, har ventet siden en stund før jul

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 18:21   #12
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Standard

Jeg lånte nr to i serien for et par uker siden uten venteliste. Sto så fint i hylla...

Gammel 09-02-08, 01:11   #13
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det venter jeg på, har ventet siden en stund før jul

Står på venteliste jeg også.Håper å få lest den før jul.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 10:02   #14
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Med mellom 20 og 33 før meg på lånelistene og forventet ventetid på 6-8 mnd. må visst i hvert fall jeg krype til korset og kjøpe bøkene selv. Klarer ikke å vente så lenge.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 11:04   #15
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Med mellom 20 og 33 før meg på lånelistene og forventet ventetid på 6-8 mnd. må visst i hvert fall jeg krype til korset og kjøpe bøkene selv. Klarer ikke å vente så lenge.

Klarer du å vente litt i underkant av et par mnd så legger jeg dem ut til salgs her

Gammel 09-02-08, 14:14   #16
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg lånte nr to i Porsgrunn uten ventetid for ca 3 uker siden. Og jeg har levert den tilbake....

Gammel 09-02-08, 23:09   #17
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Kva med mammut salget ? Kanskje dei kjem på salg der ?

*lyst på*

Gammel 10-02-08, 07:33   #18
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nemi80, her.

Kva med mammut salget ? Kanskje dei kjem på salg der ?

*lyst på*

Tviler veldig, de er jo bestselgere, og noe av det hotteste nå

Gammel 10-02-08, 10:05   #19
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg lånte nr to i Porsgrunn uten ventetid for ca 3 uker siden. Og jeg har levert den tilbake....

For sent. Kjøpte bok nummer to i går. Etterpå kom jeg på at jeg har et par gavekort i bokklubben til overs. Kanskje jeg kan få ordnet bok nummer tre der.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 11:44   #20
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Dei er litt nedsatt. Var inne å sjekka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.