Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det bare meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 22:05   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Er det bare meg

som inn og nyte synet av ungene mine når de sover? Hver kveld må jeg avbryte det jeg holder på med og gå inn og se på guttene mine. Susse de, stryke de over håret, snuse inn lukten av de og til slutt brette dynen godt om de. Akkurat da føler jeg meg som verdens heldigste mor.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:06   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det bare meg

Nei det er nok ikke bare deg. Men bare husk å ikke vekke dem da!

Gammel 03-03-08, 22:07   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må alltid titte litt på henne når jeg går å legger meg. Hun lager så søt trutmunn når hun sover. Nøyaktig samme trutmunnen som faren, faktisk.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:07   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Gjør det jeg og.

Gammel 03-03-08, 22:08   #5
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gjør det, jeg og. Av og til må jeg bare ta bilde.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:08   #6
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Det har skjedd. Da lusker jeg de med meg inn i sengen vår og sier til pappaen deres at de nok har hatt mareritt.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:08   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke jeg. Ungene er så mye våkne om nettene allerede at jeg ikke driver med denslags risikosport!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:09   #8
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Det er veldig fint å gjøre, spesielt når det har blitt krangling og mye ståhei i løpet av dagen. Den lille lubne hånda til ungene mine minner meg om at de er små og sårbare til tross for at de ikke viser den siden hele tiden. Absolutt ikke hele tiden!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:09   #9
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg går inn til EnerŽn opptil flere ganger om kvelden, jeg. Men ToerŽn kan jeg ikke titte inn til, han våkner bare vi tar i dørhåndtaket. Så der står jeg bare utenfor døra og lytter til snorkingen hans.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:10   #10
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hver kveld er jeg innom en gang etter de er lagt, pluss en gang før jeg legger meg. Noen ganger blir jeg bare stående og se på de, stryker litt på kinnet før jeg gå ut.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:10   #11
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja,må ha en siste titt,før jeg kan legge meg!!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:10   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, jeg gjør det ikke.

Gammel 03-03-08, 22:13   #13
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg må inn og sjå. Det er eit magisk, vakkert syn!

Det er berre ein ting som er finare enn sovande barn og det er gjespande barn. Mine har hatt verdens søtaste små gjesp!

Eg er nok litt prega av å ha hatt nattemonster i hus, så eg trur eg setter ekstra pris på synet av sovande barn

Gammel 03-03-08, 22:14   #14
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er inne hos dem hver kveld før jeg legger meg, legger dyna over dem, stryker dem over håret og på kinnet. De er så nydelige der de ligger og sover.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:16   #15
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Har lært å passe meg.
Kjempeherlig å se på når de sover, kunne stått der i timesvis.
Men de få gangene de faktisk våkner av at jeg går inn, så er det ikke fullt så herlig lenger. (misforstå meg rett her da)
Ser alltid til dem før jeg legger meg da, ellers får jeg ikke sove.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:18   #16
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er inne hos guttungen flere ganger før jeg legger meg. Delvis for og nyte synet av ungen min, og delvis pga. dødsangst

Gammel 03-03-08, 22:18   #17
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg må alltid inn å se etter dem og brette over dynene før jeg legger meg. Ellers får jeg faktisk ikke sove.

Gammel 03-03-08, 22:20   #18
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ikke jeg. Ungene er så mye våkne om nettene allerede at jeg ikke driver med denslags risikosport!

(Unnskyld, ikke meningen å le av at barna holder deg våken, men så likevel for meg noe veldig komisk med den risikosporten)

Og ja, jeg driver risikosport... Men så våkner mine sjelden av at jeg nusser de på kinnet eller nesa, og hu største har alltid vært helt rå: kan rive ned huset før hu våkner... (en morgen dette siste halvåret; telefonen min har pepet og alarmert dagens begynnelse i 40 minutter, før hun spør i ørska: hvorfor ringer den telefonen hele tiden? er et noen du ikke vil snakke med??? )

Gammel 03-03-08, 22:22   #19
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kan ikke få sagt meg mer enig! Å ta i dørhåndtaket til soverommet om natta er å be om bråk!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 23:23   #20
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Med minstemor går sånt noe an. Storesøster er fryktelig var, så der går jeg kun inn hvis det er helt nødvendig. Synd egentlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.