|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Påskeaktiviteter med ettåring og høygravid mamma med bekkenløsningNoe må vi jo finne på om dagene, nå som det er barnehagefri og alt. Forslag til aktiviteter som hindrer en 15 mnd gammel jente (eventuelt moren hennes) å gå på veggen? Pappaen og eventuelt hunden kan også bli med. Vi bor forresten i Bergen. Lange turer etc er ikke aktuelt fordi jeg har bekkenløsning og nesten ikke kan gå egentlig...
![]() |
#2 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Påskeaktiviteter med ettåring og høygravid mamma med bekkenløsningLange turer er uaktuelt, men korte turer er fint. Ta med matpakke og gå 100 meter. Eller femti for den del. Besøk en gammel nabo, de blir sikkert glade.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påskeaktiviteter med ettåring og høygravid mamma med bekkenløsningDa jeg var høygravid hadde vi påsketur i hagen. Grillet gjorde vi også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påskeaktiviteter med ettåring og høygravid mamma med bekkenløsning
Det gjorde vi i fjor hos foreldrene mine, det var så koselig atte!
![]() |
![]() |
#5 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påskeaktiviteter med ettåring og høygravid mamma med bekkenløsningBrettspill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Påskeaktiviteter med ettåring og høygravid mamma med bekkenløsningVannkanten. Varmt basseng.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påskeaktiviteter med ettåring og høygravid mamma med bekkenløsningJeg og vesla laget påsketre i går, det var kjempekoselig. Vi gikk i skogen og hentet fine kvister og så gikk vi hjem og malte utblåste egg. Disse tørket vi, og hang opp i snorer på kvistene våre så vi fikk et flott påsketre i en fin vase. Vesla ville jeg skulle ta bilde med mobiltelefonen og sende rundt til halve slekta for å få skryt.
![]() |
|
|