Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påskeaktiviteter med ettåring og høygravid mamma med bekkenløsning

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-08, 10:32   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Påskeaktiviteter med ettåring og høygravid mamma med bekkenløsning

Noe må vi jo finne på om dagene, nå som det er barnehagefri og alt. Forslag til aktiviteter som hindrer en 15 mnd gammel jente (eventuelt moren hennes) å gå på veggen? Pappaen og eventuelt hunden kan også bli med. Vi bor forresten i Bergen. Lange turer etc er ikke aktuelt fordi jeg har bekkenløsning og nesten ikke kan gå egentlig...

Gammel 14-03-08, 10:37   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Påskeaktiviteter med ettåring og høygravid mamma med bekkenløsning

Lange turer er uaktuelt, men korte turer er fint. Ta med matpakke og gå 100 meter. Eller femti for den del. Besøk en gammel nabo, de blir sikkert glade.

Barn trenger luft, mor trenger luft. Barn som luftes sover bedre om natten.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:39   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da jeg var høygravid hadde vi påsketur i hagen. Grillet gjorde vi også.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:40   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Da jeg var høygravid hadde vi påsketur i hagen. Grillet gjorde vi også.

Det gjorde vi i fjor hos foreldrene mine, det var så koselig atte!
Naturtomt med akebakke hadde de også, så alt var bare velstand...

Så små barn trenger ikke rare turen for å bli fornøyd nei, et lite stykke bare, med medbrakt niste, og dagen er reddet.
Det er gjerne spennende bare det å spise lunsjen ute!

Gammel 14-03-08, 14:14   #5
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Brettspill.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:20   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vannkanten. Varmt basseng.

Gammel 14-03-08, 14:21   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og vesla laget påsketre i går, det var kjempekoselig. Vi gikk i skogen og hentet fine kvister og så gikk vi hjem og malte utblåste egg. Disse tørket vi, og hang opp i snorer på kvistene våre så vi fikk et flott påsketre i en fin vase. Vesla ville jeg skulle ta bilde med mobiltelefonen og sende rundt til halve slekta for å få skryt.

Eggefyllet laget jeg kveldsomelett av som vi koste oss med før hun la seg. Ellers synes jeg små turer med matpakke og evt. fuglemat er ypperlig, vi har et fint vann her oppe som vi pleier å gå til med masse gammelt brød osv. Svømmehall/badeland er også knall. Ellers er jeg veldig glad mannen min har fri hele uka, for det er grenser for hva en høygravid mamma orker av aktiviteter for en aktiv fireåring.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.