|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Badene skal renoveres der hvor jeg bor, og leilighetene kommer ikke til å være tilgjengelig fra kl 0730 til kl 1800 i 4 uker så vi vurderer å finne oss et annet sted å bo i disse ukene.
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Åh, jeg grøsser bare ved å lese om dette. Borettslaget fant det for godt å totalrenovere badene i akkurat vår oppgang fra to dager etter min termindato med Liv, så vi måtte flytte ut med nyfødt baby. Vi rykket rett og slett inn en annonse på Finn og fikk leid oss en leilighet for halvannen måned. (Det eneste jeg var fornøyd med i denne sammenhengen, var overskriften i annonsen vår: Vannet går i november.
![]() |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?
Råbra overskrift!
![]() |
#5 |
Come what may...
|
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Vi reiste til Frankrike var i Disneyland og var der i 9 dager ifjor da badet vårt ble fikset. Også var vi nord Frankrike i 4 dager.
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
Oi, bor du i Oslo? Hvorfor trodde jeg at du bodde i Trondheim?
![]() |
#8 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Campingplassen på Bogstad har ihvertfall hytter med kjøkkenkrok og bad, men det blir sikkert ganske dyrt å leie i 1,5 måned.
![]() |
#9 |
VeloppDragen
|
Fordi jeg var i Bartebyen på besøk forleden.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
Takk for tips, jeg skal sjekke. Vi ser for oss å bruke en 10-12 000 eller noe sånt vi. Vet ikke om det er naivt å tro å finne noe å bo for det?
![]() |
#11 |
Peppy!
|
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Kunne det gå an å legge årets sommerferie til september istedetfor juli? Så kan man ta seg tre uker et sted ved Middelhavet, og slippe unna med én uke i noens kjeller eller campinghytte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Come what may...
|
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Sorry jeg er ikke våken glem min første regnstykke! :knegg
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. eden ahbez, "Nature Boy" (1948). Sist redigert av Azi : 26-03-08 kl 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Mother of Dragons
|
Takk for tilbud, det er utrolig snilt altså! Kan jeg ta kontakt utpå våren om det trengs? I utgangspunktet så prøver vi å finne et sted som vi leier fra noen man ikke kjenner, jeg er litt sjenert for å trenge meg på, om du skjønner.
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
Det vurderes sterkt ja.
![]() |
#16 |
VeloppDragen
|
Nei, det skjønner jeg ikke. Men jeg står inne for tilbudet. Kjelleren er hverken mørk eller Drageaktig eller full av skatter.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
Thailand? Goa? |
![]() |
![]() |
#18 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Vi bodde en mnd hos svigermor da våre bad ble pusset opp. Det var i min forrige fødselsåpermisjon, så da var det ikke så ekstra stress med reisevei til jobb, heldigvis. Jeg har et godt forhold til Fru Svigerkanin, da.
![]() |
#19 |
Mother of Dragons
|
Ingen skatter?
![]() |
#20 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På campingen i september koster det ca 14-18 000 for en måned. Så det blir jo endel dyrere enn dere har tenkt.
![]() |
|
|