Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

LOTR på tv3 nå!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-08, 21:22   #1
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

LOTR på tv3 nå!

Flere som ser?

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:23   #2
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: LOTR på tv3 nå!

Jeg er på jobb

Gammel 18-03-08, 21:26   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: LOTR på tv3 nå!

Jeg ser den forresten ikke på tv, jeg ser den på dvd, men mannen så at den gikk på tv og da fikk jeg lyst å se den igjen når han nevnte det.
(Har ikke tv.)

Gammel 18-03-08, 21:29   #4
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Hehe, ok. Jeg har den jo også på dvd så egentlig er det ikke veldig synd på meg.

Gammel 18-03-08, 21:58   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

What? Hvor! Hvor? ...men nå har jo jeg den også på DVD, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:59   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*ser*

Tv3.

Gammel 18-03-08, 22:37   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

What? Hvor! Hvor? ...men nå har jo jeg den også på DVD, da.

: peker på overskriften:

Jeg ser også på DVD ja

Gammel 18-03-08, 22:38   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mulig. Jeg er visst ikke så god til multitasking som jeg trodde.

:ser på tv3:

Gammel 19-03-08, 00:27   #9
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Har hatt besøk, så jeg får bare med meg slutten.
Mannen synes jeg er tullete som blir begeistret for at den går på TV, når vi har den på DVD og jeg kan se den nårsomhelst - uten reklamepauser.
Men så er det jo noe med å finne ut at 'nei, nå skal jeg se den filmen - jeg har 3 timer å slå ihjel' For en ypperlig anledning TV'n byr på! Har liksom ikke noe valg nå.

Gammel 19-03-08, 09:02   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser helst ikke filmer på tv, HATER reklame.

Gammel 19-03-08, 11:02   #11
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Iset, man må ha slik DVD spiller med HD så man kan ta opp og spole over reklamene. Det er det vi skal ha, hvis vi får oss tv. For ja, jeg missliker også reklame.
Jeg så jo på DVD i går

Gammel 19-03-08, 11:29   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Boromir er like hot fortsatt, gitt.

Gammel 19-03-08, 11:33   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Boromir er like hot fortsatt, gitt.

Både han og Aragorn!

Gammel 19-03-08, 11:34   #14
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns Legolas var blitt bittelitt for ung.

Gammel 19-03-08, 15:43   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: LOTR på tv3 nå!

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Iset, man må ha slik DVD spiller med HD så man kan ta opp og spole over reklamene. Det er det vi skal ha, hvis vi får oss tv. For ja, jeg missliker også reklame.
Jeg så jo på DVD i går

Eller en sånn GET-boks man kan ta opp med, den vil jeg ha. Men ellers laster jeg ned eller ser på DVD, har jo det meste hehe. Tror jeg og mannen må ta et LOTR-marathon snart, lenge siden sist nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.