|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Shrek 2 og 3Kan noen minne meg på hvorfor faren til Fiona er et menneske i nr 2 og en frosk i nr 3?
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Shrek 2 og 3Jeg mener å ha sett i øyekroken at han ble til en frosk da heksen som laget trylledrikken som gjorde Shrek til menneske, brukte tryllestaven sin og så kom faren i veien.
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Shrek 2 og 3Det stemmer det Nenne sier. At Fiona ser grønn ut (som Shrek) har ikke noe med faren å gjøre. Hun var egentlig et vanlig menneske, men valgte å bli troll som Shrek. Hvordan det gikk til husker jeg dessverre ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Shrek 2 og 3Kongen var da egentlig frosk som ble til menneske da han ble kysset av prinsessen? (altså dronningen). Og da han ble truffet av gudmorens magiske tryllestav-blast (kommer ikke på ordet) ble han endret tilbake til sin originale form - en frosk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Shrek 2 og 3Noe sånt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Shrek 2 og 3
Ja, er hun ikke det, da? Hun skulle jo bli sitt "sanne jeg, ved kjærlighets første kyss" og da ble hun jo ett troll. Jeg klarer ikke å huske hva forhekselsen til den onde feen var.
![]() |
|
|