|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaEn liten puh;
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg synes det er gøy!
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaStort sett bare pes. Med jevne mellomrom bestemmer jeg meg for å kutte ned på klesbeholdningen - ingen trenger vel 10 bukser og 20 gensere, de rekker jo så vidt å bruke det før de vokser ut av det. Men det varer aldri lenge. :shoppeglad familie i utlandet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaMest gøy - men litt pes. Fem barn
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaTja, litt pes er det til tider. Her i heimen er det også jeg som styrer med alt av ungenes klær og sko.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barna
Her også, inkl. all klesvask og å legge fram morgendagens barnehageklær. (De er ennå så små at det som regel går greit å la mor bestemme.
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg synest det egentlig bare er gøy, hverfall å kjøpe inn nye klær. Litt mer kjedelig er det å rydde i klesskap, hverfall når jenten det til igjen etter knapt en uke.
![]() |
#11 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg mistet oversikten da vi gikk fra to til tre barn.
![]() |
#12 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaVerken gøy eller pes, egentlig. Det må bare gjøres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaHos oss fungerer det stort sett sånn at ingen har kontroll. Men mannen mener nok at jeg bør ha det. De har nok klær, og stort sett klær tilpasset årstidene også. Men det hender årstidskiftene kommer litt brått på. Heldigvis har vi stort sett råd og mulighet til å gå ut og kjøpe vintersko på dagen.
![]() |
#15 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaLitt pes..
![]() |
#16 |
Smugleser
|
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaSåpass pesete at det nok blir prioritert ned, og dermed er det få tellekanter og lite kontroll. Men barna fryser sjelden, og er ikke farlig møkkete, og jeg er i ferd med å avvenne Andamannen å legge fra seg brukte sokker under bordene, så det er bedring å spore.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg må innrømme at det er litt pes. :lei: |
![]() |
![]() |
#18 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg syns det er gøy jeg. Vi har 3 barn |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg synes det er moro å handle tøy, men synes det er litt pes med å finne frem og pakke bort mellom sesongene sommer/vinter og motsatt. Jeg liker heller ikke å rydde i klesskapene, men det er moro når det først er gjort og er full orden, men det er litt tiltak. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|