|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Den stjålne rattkjelken dukket opp igjen!Her om dagen skulle vi ta med rattkjelken til snuppa i barnehagen for å utnytte det siste snøfallet. Da vi skulle hente den i fellesboden i blokka var kjelken borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Come what may...
|
![]() Sv: Den stjålne rattkjelken dukket opp igjen!Det var smart å skrive navn og telefonnr på.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den stjålne rattkjelken dukket opp igjen!Her ble guttungens sykkel fisket opp av elva 5 mnd etter at den ble stjålet.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den stjålne rattkjelken dukket opp igjen!Så bra at det kom til rette igjen. Det er utrolig smart å merke ting med navn og tlfnummer ja. Sint eller glad? Vel, det er mulig å ha to tanker i hodet på samme tid. Så jeg tror vi sier ja takk begge deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Den stjålne rattkjelken dukket opp igjen!Var det en viss rattkjelke som ble anskaffet på litt spesielt vis, eller den dere hadde fra før?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Den stjålne rattkjelken dukket opp igjen!Så bra den dukket opp igjen. Folk stjeler så mye rart nå for tiden. |
![]() |
![]() |
#7 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den stjålne rattkjelken dukket opp igjen!Så bra at den dukka opp igjen da |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den stjålne rattkjelken dukket opp igjen!
Det var den vi hadde fra før ja, ikke den vi fant på vår tur langs Akerselva! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|