|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Si meg en tingEr det ikke vanlig å si takk for hjelpen når man hjelper noen? Bestekameraten til Christian overnattet her fra mandag til i går da begge foreldrene måtte ut på reise med jobben samtidig. Vi hadde avtalt dette for lengst. De overnatter hos hverandre innimellom og har gjort det i flere år. Men denne gangen har ikke mamman en gang ringt og spurt hvordan det hadde gått eller takket for hjelpen. Synes den var litt merkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Si meg en ting.Mener det er god folkeskikk å takke for hjelpen ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Si meg en ting.Ja det var merkelig... Det finnes masse rare mennesker. jeg syns det er ekstremt viktig å takke og å smile til mennesker ute og å hjelpe andre. spesielt i dette kalde/stive landet vi bor i. Jeg tenkte ikke over det før men jeg bodde en stund i italia på utveksling og forsto da hvordan det var i vårt i land. utrolig trist.
![]() |
#5 |
aldrende
![]() Sv: Si meg en ting.Veldig rart. Uhøflig og utakknemlig.
![]() |
![]() |
#6 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Si meg en ting.Det gikk selvfølgelig veldig greit og uten problemer. De koser seg skikkelig sammen. Vi hjalp dem tross alt i en nødsituasjon egentlig. Men jeg forventet faktisk et takk for hjelpen men ikke et pip har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Si meg en ting.Selvfølgelig skal man si takk.
![]() |
![]() |
#9 |
Stadig underveis
![]() Sv: Si meg en ting.Sånt no pleier å irritere meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Si meg en tingDet er helt normalt å si takk. Men det er jo mulig at de rett og slett har glemt det midt oppi alt stresset.
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Si meg en tingJeg vil si det er vanlig folkeskikk å si takk for hjelpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si meg en tingHeilt einig med dei andre. Normal folkeskikk å takke for hjelpa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si meg en ting
Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Si meg en tingHvis barna pleier å ligge over til hverandre ellers, så kom de sikkert ikke på å takke i farten. Regner ikke med dere takker hverandre ellers når barna sover over hos hverandre.
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Si meg en tingEr det sånn at hvis venner av dere ikke takker for hjelpen så blir dere furtne og lei dere?
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Si meg en tingDet er selvsagt vanlig å takke.
![]() |
#19 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Si meg en tingEr vel vanligt å takke, men kan være fort gjort i en travel hver dag å glemme det i farten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Si meg en tingHvis dette har vært avtalt lenge på forhånd og guttene pleier å overnatte hos hverandre av og til, så hadde jeg nok ikke ventet så veldig på at de skulle ringe og si takk. Hadde ihvertfall ikke blitt sur eller snurt eller grublet så veldig mye over dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|