|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Grine-tråd ...Jeg er nok av de som griner i overkant mye, men de fleste gangene er det fordi jeg blir rørt.Idag har jeg surva 4 ganger, og dette er en helt vanlig dag for meg:-bunadtråden-Iset`s fødetråd-Xian`s tråd om ordforråd-og over 1 episode med Buffy.Flere som surver lett? Er lettrørte? Noen som har tenkt over hva det kommer av?
Jente -96, gutt -04 Sist redigert av turi : 31-03-08 kl 17:47. Årsak: Dissa avsnitta som ikke vil bli der da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Grine-tråd ...Tja..? At vi damer er emosjonelt ustabile? ELler stabilt ustabile? At hormonen tar rotta å rasjonaliteten vår?? (og gravid-fødsel-barselperioder, både for de som får barn biologisk og adoptert, gjør vel alt verre tror jeg, mtp de j... hormonene)
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011 Sist redigert av Høyt&Lavt : 31-03-08 kl 17:59. Årsak: Glemte en hel setning..:knegg: hvor er korrekturlesern min?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grine-tråd ...Jeg trooor du er litt i overkant følsom, men sålenge det er mest glad/rørt-tårer så er det jo greit?
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Grine-tråd ...Skal viseee... et par veldig nyfødte babyer i kuvøse på føden, en artikkel om adopsjon i Henne, at legen var så forståelsesfull, at alt sto så bra til med lillesøster... Jeg tror ikke jeg teller for jeg er så patetisk hormonell for tiden. Blir man mer og mer lettrørt for hvert barn eller stabiliserer dette seg etter fødselen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Grine-tråd ...Surver? Er det det samme som sipper?
Barnebunadstråden. Liverpooldraktene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Grine-tråd ...Tja og nei. Er nok ikke så sippete. Over bunader? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Audacious
|
![]() Sv: Grine-tråd ...
Man blir mer og mer lettrørt for hvert barn.
![]() |
#14 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Grine-tråd ...Oj, jeg er visst ikke så lettrørt alikevel.
![]() |
#15 |
![]() Sv: Grine-tråd ...Vel, jeg FIKK faktisk klump i halsen over å være på stadion igjen igår. Etter seriegull ifjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Grine-tråd ...Jeg er ekstremt lettrørt, og griner stadig vekk.
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Grine-tråd ...
Tøffe jenter griner av fotball. (Kilde: youtube.com) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|