|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Går dere på Loppis-jakt?Var på loppemarked igår. Syns det er kjempemoro!! Fant masse fint, bl.a et Figgjo servise. Alt jeg kjøpte kosta 50,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Så heldig du har vært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?I går? Hvor går du på loppis? Trodde de bare var lørdager og søndager? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
re:designer
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?
Åpnet på Torsdagskvelden dette loppemarkedet. Åpent i kveld oxo, og på dagtid lørdag .. Det er ganske stort -mye fint..og MYE stygt. (Stevneplassen-Skien) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Nei, det gjør jeg ikke.
![]() |
#9 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Nei.
![]() |
#11 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Ei kollega var på loppis forrige helg og hadde kjøpt masse flott tøy, fine topper, bluser og skjorter. Det som ikke passet til henne fordelte hun på kontoret. Stor suksess! (Vi lærere er visst ikke så fine på det..)
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
er her
|
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Var på loppemarked forge helg,
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Nei nå er det lenge siden jeg var sist, men det er jo egentlig så moro når en kan gjøre et kupp.
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Nei, jeg er aldri på loppemarked, men jeg er veldig glad i dem, for jeg blir kvitt så mye rart når de kommer og samler inn lopper!
![]() |
#15 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
heimføing
|
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Føler nesten at vi bor i et loppemarked selv, etter at vi kjøpte hus med innhold i fjor. Ga bort masse greier til loppemarked i vår. Har mer på boden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Svigers er en ihuga loppemarkedfamilie, og jeg har også blitt bitt av basillen etter hvert. Vi har fått tak i fine servicer og masse gode klær. Jeg rasker med meg det som ser ok ut, kvalitets- og stilmessig, og hvis det ikke passer, så er det bare å levere det til neste loppemarked. Svigermor er helt rå til å prute, så det blir ganske billig. Sist loppemarked fant jeg en fin rosa Benetton ullcardigan, som jeg fikk for 20 kroner. Ski og fritidsutstyr finner vi også mye av.
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Jepp. Jeg digger loppemarkeder. Så jeg gir det jeg ikke vil ha til Fretex og kjøper lopper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Min mor er veldig glad i å gå på loppemarked. Det er eldstedatteren min på 9 og, så en helg i måneden går de på loppemarked sammen og har det kjempe kjekt sammen.
![]() |
#20 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går dere på Loppis-jakt?Nei. pleier ikke å gå på loppis, men kan gjerne tenke meg å gjøre det når vi får oss større sted å bo. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|