Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hurra! Buksen passer!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-08, 08:47   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hurra! Buksen passer!

Må rett og slett juble litt! I dag kom jeg oppi den jeansen jeg kjøpte den helgen jeg ble gravid. Den er trang, men ikke trangere enn den var da jeg kjøpte den. Har litt ekstra magepølse over linningen, men pyttsann! Rompa mi har ikke sett så bra ut på ni måneder!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 09:20   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurra! Buksen passer!

Gratulerer! Det er en deilig følelse.

Gammel 05-04-08, 09:20   #3
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 09:27   #4
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Så utrolig digg.

Gammel 05-04-08, 10:04   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig!! (Så ikke sms'en før nå). Det der er en fantastisk følelse ja. Jeg har jo måttet legge bort nesten alle buksene jeg brukte før jeg ble gravid, de ramler av, og det er til å hyyyle av glede over. Et tips; finn de buksene du har som er litt for trange og legg dem frem som en slags "gulrot". Mye morsommere enn å veie seg. Legg den minste buksen øverst og legg dem etter størrelse i en bunke, så prøver du dem etterhvert. Spennende.

Gammel 05-04-08, 10:06   #6
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så bra! Tror neppe det blir sånn med meg...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 11:58   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Heldiggrisen!

Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 12:08   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ganske deilig! Og den buksen jeg har på meg i dag, er faktisk den trangeste jeg har.

Iset: Prøvde noen av de "halvkorte" buksene jeg fikk av deg. De er passe over rompa, men blir for store i livet, så de sklir av! Kan bruke dem med belter nå, men i sommer er jeg "redd" de blir for store for meg.

Skal på veiekontroll med Leotass på mandag, og lurer på om jeg skal spørre om jeg kan veie meg selv også. (Samme vekt som i svangerskapet.) Fy søren det er deilig når kroppen endrer seg i "riktig retning".

Gammel 05-04-08, 12:28   #9
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Det er en virkelig deilig følelse.

Jeg måtte kjøpe nye bukser etter at Lille var født, de jeg brukte før jeg ble gravid er alt for store nå. Jeg har ikke like fin midje, men jeg har mye mindre rompe og lår

Gammel 05-04-08, 13:01   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg var jo overvektig før jeg ble gravid (og er jo fremdeles), så jeg har jo et håp om at jeg må fornye garderoben i løpet av året.

Gammel 05-04-08, 17:44   #11
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte meg ny bukse i dag - de jeg brukte mellom graviditetene (str 44) falt av hele tiden Den nye er str 42, og er litt trang, men det skal ikke ta mange ukene før den sitter som et skudd!

Gammel 05-04-08, 23:14   #12
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så bra! Grattis.

Rompa mi har ikke sett bra ut på snart 6 år. Ikke magen heller. *dobbelt *

Gammel 05-04-08, 23:16   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Tja, kan ikke skryte på meg at rumpa ser utelukkende bra ut, da. Det er den nok litt for brei til.

Men den ser bedre ut enn på lenge, det skal den ha. (Mammabukser er ikke særlig flatterende for breie rompestomper. )

Gammel 05-04-08, 23:19   #14
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Juhu

Tror buksene mine krymper innimellom jeg..rart det der altså

Gammel 05-04-08, 23:21   #15
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pfff...den ser sikkert helt knall ut.

Min derimot tror jeg har en jordfeil. Den går liksom mot jord. Men pytt. Min kjære mann sin evige kommentar er: "Du er ikke 20 lenger vet du kjære". Hjelper den kommentaren? Naaaaa...ikke akkurat.

Gammel 06-04-08, 19:19   #16
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Å så deilig da. Grattis.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.