|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Hvordan utfører man vodoo på superfrekke servitører??Idag, på min lille vandring gjennom Risør sentrum, gledet jeg meg noe vannvittig til en fish and chips... Jeg inn på restauranten hvor jeg har kjøpt en før, og stiller meg i kø.. Der står jeg, i steikvarmen og koser meg i kø og der kommer det en mann.. Han har en men i hånda, og stiller seg først i kø bak meg, så sier han at han bare skal legge fra seg denne (menyen) og jeg slipper han forbi.. For selv om jeg hater kø og enda mer folk som sniker i kø, pleier jeg ikke hindre folk i å komme forbi, når de har andre ærend.. Han går forbi, men når han først har kommet forbi LATER han som at han ikke har skjøt at det er kø, eller hvor den går, og bestiller gledelig av damen i disken. Jeg gjør han først oppmerksom på at han sniker, for så å bestemme meg for at jeg ikke skal la irritasjonen få overtaket på meg, og sier at det er greit, jeg orker ikke diskutere, jeg kan vente, køen er ikke så lang.. Han med masse fjasete unnskyldninger om at han ikke visste at det var kø
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011 Sist redigert av Høyt&Lavt : 01-08-08 kl 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvordan utfører man vodoo på superfrekke servitører??Hæ? Er det mulig?
![]() |
#3 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvordan utfører man vodoo på superfrekke servitører??Herlighet!! Da hadde jeg nok måttet puste dypt både ti og tolv ganger. Dit hadde jeg ikke gått igjen, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvordan utfører man vodoo på superfrekke servitører??Jeg hadde tatt det der med sjefen hennes.
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Hvordan utfører man vodoo på superfrekke servitører??Å klage til sjefen vil nok være mer virkningsfullt enn voodoo på en dokke ja
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan utfører man vodoo på superfrekke servitører??Jeg hadde også klaget til sjefen, for jeg hadde ikke klart tanken på at et sånt nek skulle jobbet der og oppført seg sånn mot andre kunder uten konsekvenser. Ring, send en mail eller ta kontakt direkte.
![]() |
#8 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Hvordan utfører man vodoo på superfrekke servitører??hm-glemte å fortelle at jeg freste noe til min kjære om at hele kjerringa (altså en voksen dame, over 40, minst) måtte brenne for min del.. og etter en times tid etter hendelsen hørte vi brannbilen, hvor jeg mumler for meg selv at jeg håpet det var restauranten som brant-og DER stod plutselig min superårvåkne og oppvakte lille pike, med verdens største ører om dagen, og lurte på om jeg virkelig håpet at dama skulle brenne???!!
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan utfører man vodoo på superfrekke servitører??Jeg hadde definitivt tatt en prat med sjefen for den sjappa der. Makan til slett kundebehandling.
![]() |
|
|