Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå er det lenge siden jeg har hatt så mye rastløs energi...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-08, 15:27   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det lenge siden jeg har hatt så mye rastløs energi...

...men du verden så spent jeg er på om jeg blir innkalt til intervju!

Søknadsfristen på jobben jeg søkte på (lærer i vgs) gikk ut på fredag, og nå holder jeg på å gå ut av mitt gode skinn.

Hvor lenge venter man på innkalling til intervju før man evt. gir opp håpet?

Jeg vil at telefonen skal ringe NÅH!

*spinner rundt meg selv & går familien på nervene*

Sist redigert av Pebbles : 09-04-08 kl 15:38.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 15:32   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nå er det lenge siden jeg har hatt så mye rastløs energi...

Så spennende! Håper at du blir innkalt til intervju

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 19:14   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Så spennende!

Det tar gjerne litt tid før man får gått gjennom søknadene og kalt inn til intervju, så det er mulig du må smøre deg med bittelitt tålmodighet.

Gammel 09-04-08, 20:35   #4
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Det tar gjerne litt tid før man får gått gjennom søknadene og kalt inn til intervju, så det er mulig du må smøre deg med bittelitt tålmodighet.

Nå ble jeg litt beroliget her!
Tenkte kanskje at jeg allerede burde begynne å bli bekymret siden jeg ikke har hørt noe.

Så blir jeg paranoid av tanken på om søknaden kanskje ikke har kommet fram... Og mannen blir sur fordi jeg ikke bare ringer og spør.
Men jeg har en skikkelig sperre på å ringe sånn, fordi da bare føler jeg at jeg maser og at det blir tatt negativt opp.

Jeg er virkelig en prøvelse for omgivelsene om dagen...

Gammel 10-04-08, 22:15   #5
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Du får trekke pusten og finne på noe annet. Alle er mer eller mindre nervøse for ikke å bli kalt inn til intervju. Husk positive tanker det hjelper masse. Og Lykke til. Krysser fingrene for deg.

Gammel 10-04-08, 22:20   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Noen kan være ekstremt trege med å kalle inn til intervju, ofte stopper ting opp litt på grunn av en sykemelding, noen skulle ha ekstra fri, andre prioriteringer etc. Du kan nok risikere å måtte vente enda litt lenger. Når det er sagt er jeg veldig spent og krysser fingre og tær for deg.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.