|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Nå er det lenge siden jeg har hatt så mye rastløs energi......men du verden så spent jeg er på om jeg blir innkalt til intervju!
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 09-04-08 kl 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er det lenge siden jeg har hatt så mye rastløs energi...Så spennende! Håper at du blir innkalt til intervju |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er det lenge siden jeg har hatt så mye rastløs energi...Så spennende!
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Nå er det lenge siden jeg har hatt så mye rastløs energi...
Nå ble jeg litt beroliget her!
![]() |
#5 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er det lenge siden jeg har hatt så mye rastløs energi...Du får trekke pusten og finne på noe annet. Alle er mer eller mindre nervøse for ikke å bli kalt inn til intervju. Husk positive tanker det hjelper masse. Og Lykke til. Krysser fingrene for deg.
![]() |
#6 |
Vaklende
|
![]() Sv: Nå er det lenge siden jeg har hatt så mye rastløs energi...Noen kan være ekstremt trege med å kalle inn til intervju, ofte stopper ting opp litt på grunn av en sykemelding, noen skulle ha ekstra fri, andre prioriteringer etc. Du kan nok risikere å måtte vente enda litt lenger. Når det er sagt er jeg veldig spent og krysser fingre og tær for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|