Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lime excel-tabell inn i Word. Trenger hjelp!!!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 12:46   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lime excel-tabell inn i Word. Trenger hjelp!!!

Dette har jeg gjort før og kan, men får det ikke til! !

Jeg har et heeeelt vanlig word-document, og skal ha inn en tabell laget i excel, men den er rotert i forhold til siden i word, og er for stor til å ta "på tvers" - så den må altså ligge "sidelengs" i dokumentet mitt.

Hva gjør jeg?
(klipper ut tabellen fra Excel og ....?)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 12:47   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: lime excel-tabell inn i Word. Trenger hjelp!!!

Jeg skjønte ikke det med at tabellen er rotert i forhold til siden i Word? (Ellers er det jo bare copy & paste.)

Gammel 07-04-08, 12:48   #3
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den skal pastes inn 90grader rotert i forhold til siden i word...

Gammel 07-04-08, 12:51   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier å lage ny section og endrer sideoppsettet til landscape for sider hvor jeg skal ha tabeller rotert 90 grader (og ny section etterpå slik at resten av dokumentet har portrettformat.

Gammel 07-04-08, 12:52   #5
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

... går til "Rediger" og "lim inn utvalg" og velger "Microsoft Excel-objekt". Da kan du redigere videre i Excel-miljø inne i feltet.

Gammel 07-04-08, 12:52   #6
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Takk!
Ble så fint at

Gammel 07-04-08, 12:53   #7
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

... går til "Rediger" og "lim inn utvalg" og velger "Microsoft Excel-objekt"

da ble den ikke 90graders rotert... men har fått det til nå! Takk

Gammel 07-04-08, 13:58   #8
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

da ble den ikke 90graders rotert... men har fått det til nå! Takk

Nei, det blir den selvsagt ikke. Veronal beskrev det fint for deg.

Gammel 07-04-08, 15:49   #9
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg pleier å lage ny section og endrer sideoppsettet til landscape for sider hvor jeg skal ha tabeller rotert 90 grader (og ny section etterpå slik at resten av dokumentet har portrettformat.

Takk! Her fikk jeg jammen et svar på noe jeg burde ha lurt på!

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 20:19   #10
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Takk! Her fikk jeg jammen et svar på noe jeg burde ha lurt på!

Alltid nyttig å bli minnet på det man burde lurt på ja

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.