Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Denne kjolen i bryllup?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-08, 22:49   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Denne kjolen i bryllup?

Ja, den er svart, er det fy-fy?
Noen synspunkter på om den er like fin i str 3X? Den selges jo helt opp i den str hvertfall.
Er den for galla liksom?
Jeg er verken brud eller forlover, men en vanlig gjest.

Svart kjole.jpgKjoledetaljer.jpg
Uffda, dette ble små bilder gitt...

Alle argumenter for og i mot ønskes.

:forelsket i kjolen:

Sist redigert av Mirasol : 14-04-08 kl 22:52. Årsak: Mer bilde
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 22:50   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne kjolen i bryllup?

Det var et fryktelig lite bilde da ...

Jeg synes at svart er fy-fy i bryllup, så jeg ville valgt en annen farge.

Gammel 14-04-08, 22:53   #3
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Den finnes forøvrig i babyblue og babypink...derav helt klart kun svart som alternativ.

Gammel 14-04-08, 22:54   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Den var fin og jeg synes man kan bruke sort i bryllup. Har selv brukt en sort "gallakjole" i bryllup en gang.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 22:58   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Lekker kjole, og jeg synes du godt kan bruke den.
(Jeg sa nylig ja til ei som lurte på om hun fikk komme i svart kjole i vårt bryllup.)

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:01   #6
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

burgunder kjole.jpg
Denne kan også være et alternativ,men jeg er usikker på fargen og så er det ikke det nydelige snittet i midjen da.
Klarer ikke å forstørre bildene dessverre.

Gammel 14-04-08, 23:03   #7
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg syns også at du kan ha sort i bryllup. Du kan jo pynte opp med tilbehør i en litt friskere farge

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:05   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med akkurat det snittet og i helsvart, blankt stoff, hadde jeg nok stusset litt i et bryllup. Selv jeg. I såfall bør den sjøsjes med sjal og sko og sånt i en annen, lysere og klar farge.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:06   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du absolutt skal gå i sort i bryllup, synes jeg at du skal høre om det er greit for de som skal gifte seg.

:sær og vrang, og gammeldags:

Gammel 14-04-08, 23:07   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes kjolen var helt nydelig, og kunne godt hatt den selv i et bryllup. Men i respekt for brudeparet synes jeg du skal spørre på forhånd om det er greit, noen ønsker jo å følge "gamle" regler og tradisjoner til punkt og prikke, noen kjenner jo ikke til at sorte kjoler er fyfy og noen blåser langt i det.
Jeg må si at et sjal og tilbehør i en litt sterk farge som motvekt til det svarte ville vært veldig flott.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:11   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke valgt sort i et bryllup, og jeg hadde heller ikke ringt for å spørre brudeparet. Jeg ville vært redd for at hun ikke ville turdt å si at hun ikke ønsket svart, samt at jeg ville ikke likt å vite at endel gjester tenkte at jeg var upassende kledd.

Gammel 14-04-08, 23:13   #12
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Kjolen var kjempefin og jeg syns godt du kan ha den i et bryllup
Tror ikke jeg hadde tenkt over det en gang om noen hadde kommet i sort kjole i mitt bryllup. Utenom, pen kjole...

Gammel 14-04-08, 23:19   #13
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Synspunkter på hvordan den gjør seg i stor størrelse da? Evt forslag til andre kjoler som er fine til ei kort, men stor dame.

Kommer dessuten uansett til å spørre bruden om jeg "må" gå for svart. Hun er for øvrig dønn ærlig!

Gammel 14-04-08, 23:22   #14
aiko33
Nybegynner

aiko33 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
aiko33 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes at kjolen så veldig fin ut, og kan godt brukes i bryllup. Det er jo mye du kan kombinere til denne kjolen hvis du føler at den blir for sort..
Har vært i mange brylluper hvor gjester har kommet i sorte kjoler og drakter, og har aldri tenkt over at det kan "støte" noen.

aiko33 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:24   #15
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Kjolen var nydelig, og velger du sjal og annet tilbehør i en lysere eller gladere farge, synes jeg godt den kan brukes i bryllup.
Jeg spiller i fryktelig mange brylluper, og det er veldig mange som velger svarte kjoler. Tror det er blitt mer "godtatt" enn før.
Jeg synes fasongen så god ut, også i større størrelser
Likte forøvrig den sorte kjolen bedre enn den andre, nettopp pga det flotte snittet...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:26   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg hadde ikke valgt sort i et bryllup, og jeg hadde heller ikke ringt for å spørre brudeparet. Jeg ville vært redd for at hun ikke ville turdt å si at hun ikke ønsket svart, samt at jeg ville ikke likt å vite at endel gjester tenkte at jeg var upassende kledd.

Enig. :dilterettersaueflokken:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:26   #17
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hvis du absolutt skal gå i sort i bryllup, synes jeg at du skal høre om det er greit for de som skal gifte seg.

:sær og vrang, og gammeldags:

Enig !
Og om du får ja bør du spe på med noen friske fargede detaljer.

Gammel 14-04-08, 23:27   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, nei, nei - IKKE svart kjole i bryllup med mindre man absolutt .
Og ihvertfall ikke kjøpe svart kjole FOR å bruke i bryllup!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:29   #19
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nei, nei, nei - IKKE svart kjole i bryllup med mindre man absolutt .
Og ihvertfall ikke kjøpe svart kjole FOR å bruke i bryllup!

Jeg er så totalt enig! Og skal man gå med sjal over en så utrolig flott kjole? Hva er da vitsen med å kjøpe en så flott kjole hvis man skal "gjemme den" bak et slør for å få litt farge?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:33   #20
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Denne kjolen i bryllup?

på Missa.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bryllup, kjole

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.