|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parole fra en Kina-Tibet-Olympiade-demonstrasjonJa, det skulle tatt seg ut liksom.
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Parole fra en Kina-Tibet-Olympiade-demonstrasjon
Jeg antar at at forfatteren av denne parolen faktisk ikke vet at OL ble arrangert i Berlin i 1936.
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Parole fra en Kina-Tibet-Olympiade-demonstrasjonEr det mulig. Selvsentrert mye?
![]() |
#9 |
Administrator
|
Jeg har lest litt rundtom, og konsensus er visst at det er ekte. Var blant andre en photoshop-"ekspert" som mente det. "Photoshopped!"-gjengen roper selvsagt også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
-
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parole fra en Kina-Tibet-Olympiade-demonstrasjonMen er det nødvendigvis grunn til å tro at den som har laget parolen ikke vet at Tyskland arrangerte OL i 1936? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Administrator
|
Jeg syns parolen i grunnen er ganske genial jeg; fenger både korttenkte og historieløse, og oss om tenker forbi akkurat det som står skrevet. Samtidig som at den vekker oppsikt hos alle. Om det er mulig å geniforklare personen som lagde den er i grunnen litt underordnet, syns jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Parolen funker i alle fall både om den er subtil eller historieløs, avhengig av leseren, så den er et (muligens utilsiktet) blinkskudd etter min mening |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Parole fra en Kina-Tibet-Olympiade-demonstrasjonHm. Jeg tror sansynligheten for at forfatteren ikke viste om OL i Berlin i -36 er mindre enn sansynligheten for at det er en litt dårlig formulert retorisk spørsmål for hva man ville ha gjort dersom man tenkte seg at Nazi-Tyskland skulle ha organisert OL nå.
![]() |
|
|