![]() |
#1 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Farge silke?Er det noen som vet om det går an å farge slike? (Altså med tekstilfarge i vaskemaskinen.) Jeg har deponert på en nydelig silkekjole fra Mads Nørgaard, men den er hvit. Veldig fin, men jeg trives mye bedre i svart.
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Farge silke?Jeg er 99% sikker på at det ikke går. Silke brukes ikke i tråd så vidt jeg vet. Hvis du virkelig er keen på å skjekke rekker du opp litt av sømmen nede (den er lett og legge opp igjen og prøver å farge tråden).
![]() |
#6 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Farge silke?
Heh. Det er de jo sikkert ikke. Men jeg tror egentlig ikke det hadde gjort noe om sømmene forble lyse.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Farge silke?Jeg kom til å tenke på silkesko som farges - det kunne jo vært en idé å høre hva de bruker? Tror det er Grensen skotøimagasin som har et slikt tilbud.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Farge silke?Mange renserier og brudesalonger tilbyr farging av silke, er det en dyr kjole ville jeg gått dit og fått dem til å gjøre det, fremfor å ta den i maskinen selv. Men som sagt, er sømmene i kunstfiber, vil de forbli lyse.
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Farge silke?Jeg har farget mye silke, i vaskemaskinen. Alt ble veldig bra, bortsett fra at alle sømmene ble i den opprinnelige fargen.
![]() |
|
|