|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du ofte blitt matforgiftet, og er du redd for det? | |||
Har sjelden/aldri blitt syk av mat, og er ikke bekymret for det. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
119 | 80,95% |
Har sjelden/aldri blitt syk av mat, men er bekymret. |
8 | 5,44% |
Har flere ganger blitt syk av mat, er bekymret for det og tar forholdsregler. |
5 | 3,40% |
Har flere ganger blitt syk av mat, men bekymrer meg lite for det. |
15 | 10,20% |
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Jeg har aldri vært spesielt bekymret for å bli syk av mat, hverken lotterikaker eller på restauranter hjemme eller i andre land. Når jeg tenker meg om så tror jeg aldri jeg har opplevd å bli matforgiftet noen gang, så faren føles ikke overhengende. Om det hadde skjedd meg titt og ofte når jeg beveget meg ut av eget hjem, så hadde jeg antagelig vært mye mer forsiktig. Jeg lager en enkel poll med få alternativer. Sist redigert av Filifjonka : 10-04-11 kl 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Jeg er virkelig ikke redd for matforgiftning. Jeg har spist det jeg har ønsket i både inn- og utland. Jeg har blitt matforgiftet et par ganger, men det har som regel skjedd på steder hvor det i utgangspunktet skulle være helt trygt.
![]() |
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Ikke i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Jeg spiser kaker på basar og skalldyr i utlandet og tar i det hele tatt for meg av bordets gleder.
![]() |
![]() |
#6 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Tenker ikke på det, og det hender veldig sjeldent at jeg blir matforgiftet.
![]() |
#8 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Har aldri blitt syk av mat, og bekymrer meg ikke for å bli det. Er altfor gald i mat til å bekymre meg
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Spyfobi og helse-issues som eg har, så er eg alltid bekymra for å pådra meg alt som kan medføre oppkast.
![]() |
#11 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?
![]() |
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Nei, er ikke redd. Har opplevd det noe få ganger (selv eller i familien), men tenker ikke over det. Har spist mye rart på de snodigste steder. Dog er det noen ting jeg holder meg unna (kremis i karibien, feks).
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Nei, det er jeg ikke redd for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Jeg har blitt dårlig noen ganger på reiser, men aldri noe som ikke ga seg i løpet av et døgn eller mindre. Jeg er ikke bekymret for matforgiftning, og høyst villig til å ta risikoen for å spise deilige, spennende ting. :har spist på kinesisk veikantkjøkken in the middle of nowhere:
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Nei. Har opplevd det få ganger, og det har vært i utlandet. Jeg fikk diare på en togtur i Thailand en gang. Og jeg kastet opp etter en luksuriøs nyttårsbuffet på Kanariøyene en annen gang. Og jeg ble dårlig etter buffetmat i Malaysia. Men sånt må man regne med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Nei, finns ikke bekymret. Jeg ble matforgiftet i København for noen år siden, men det skremte meg ikke. Det gikk jo over.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Nei.
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?Jeg har spist de underligste ting, på de underligste steder og aldri blitt dårlig, med unntak av et dårlig blåskjell en gang. Og en reaksjon på krabbe en annen gang. Men det er jo noe annet.
![]() |
#20 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinoff - er du redd for å bli matforgiftet?
Der tror jeg nok jeg hadde feiget ut, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|