Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Så feil kan ein ta...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-08, 10:22   #1
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Så feil kan ein ta...

"Det var den billigaste stoppen på heile turen!", uttalte mannen veldig fornøgd, etter ein stopp på eit kjøpesenter som viste seg å vere stengt pga brannalarm. Det var før han oppdaga at eldste hadde klart å knuse skjermen på DVD-spelaren då ho skulle kjappe seg ut av bilen...

Fleire med tilsvarande "bevingede ord"?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 10:24   #2
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Så feil kan ein ta...

Kom på ein til; "Sjå der, ja! NO kan du å sykle heilt sjølv!" Uttalt av faren min sekund før eg braste inn i ein murvegg...

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 18:07   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unnskyld at jeg ler, men...

Har en litt stygg en sjøl: Min far har en morbid sans for humor til tider. En gang for mange, mange år siden sto han og så ut av stuevinduet. Han sto og tittet på et lite fly som lekte seg oppe på himmelen, et sånnt typisk enmannsfly. Far må ha kjedet seg noe grassalt, for han sa litt halvhøyt: "Skulle ønske det flyet styrta, jeg."

Mer rakk han ikke å si. Mor kunne fortelle at hun bare så bakhælene på mannen sin idet han beinfløy over jordet... For akkurat i det min far hadde uttalt de famøse ordene, så dundret flyet i bakken så det sang.

Takk og lov gikk det bra med piloten... og min far har vært forsiktig med hva han ønsker seg i etterkant.

Gammel 25-04-08, 18:18   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min bror hadde en fin en da vi var barn.
Bagrunnsinfo: Slektsnavnet vårt er fra Dovre.

Vi ser på TV og noen moskuser dukker opp.
Min lillebror utbryter: Se pappa! Der er slekten din!
Jeg, 4 år eldre (fjortis) og full av latter: Herreguuuud, det er jo i tilfelle deg det da!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.