Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hussalg: Hvor mye bør man fikse og ordne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-08, 21:08   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hussalg: Hvor mye bør man fikse og ordne?

Jeg har en mental liste med ca 250 store og små oppgaver som jeg tror jeg bør unnagjøre før takstmannbesøk og visninger. Lista inneholder så mangt, skrape og male rekkverk, male soveromsggulv og vegger, olje terrassemøblene, gi vekk spisebordsstolene, snekre benk, få elektriker til å fikse to lys som ikke virker, male noen stilige store bilder, fjerne en jordhaug i hagen, vaske huset utvendig etc etc etc etc til hodet mitt spinner.

Dere som har solgt, fikset og ordnet dere? Gjorde dere selv eller leide hjelp? Hovedgrunnen til at jeg selger er at jeg som er alene ikke rekke rover alt, og det er desto mer håpløst å få gjort det på kort tid...

Er det noen områder man bør prioritere og andre som kan ligge? Bør jeg fokusere på det visuelle, eller på det som antakelig vil nevnes av takstmann men som er relativt billig å få fikset først? Noen andre gode tips?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.