Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sitter du foran eller bak i taxi?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sitter du foran eller bak når du tar taxi alene?
Foran 16 9,30%
Bak 132 76,74%
Det varierer 24 13,95%
Jeg trives best på taket 0 0%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-08, 18:07   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sitter du foran eller bak i taxi?

Når du tar taxi alene, sitter du foran eller bak da? Hvorfor?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:08   #2
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?

Jeg sitter bak. Alltid.

Gammel 26-04-08, 18:09   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter alltid bak. Jeg har hatt perioder jeg ikke har tatt på selen en gang, klar til å hoppe ut, men nå pleier jeg ta på selen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:10   #4
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sitter alltid bak når jeg kjører alene. Hvis vi ikke er så mange at noen må sitte foran da. Da kan jeg gjerne sitte foran.

Gammel 26-04-08, 18:12   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg sitter også alltid bak.

Gammel 26-04-08, 18:13   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bak. Ikke komfortabel med å sitte foran. Det blir for intimt?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:13   #7
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Bak. Det gir meg følelsen av å ha privatsjåfør.

Å sitte foran kunne ikke falle meg inn. Det ville føles som om jeg "måtte" snakke med sjåføren, og sånn kvasiprat er lite givende.

Gammel 26-04-08, 18:17   #8
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Alltid bak, og med sikkerhetsbelte på.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:20   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreløpig ensom. Sitter foran. Alltid, med mindre det er maxitaxi. Da er det av en eller annen grunn skikkelig rart å sitte foran.

Gammel 26-04-08, 18:21   #10
Pio

Pio sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Foreløpig ensom. Sitter foran. Alltid, med mindre det er maxitaxi. Da er det av en eller annen grunn skikkelig rart å sitte foran.

Kanskje du er litt kontaktsøkende? *Hei Taximann. Er du herfra?*

Gammel 26-04-08, 18:22   #11
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg sitter alltid bak. En venninne av meg som pleide å sitte foran ble tafset på av taxisjåferen. I 90 km i timen i Ekebergtunellen så er det ikke så veldig mange muligheter for å komme seg unna.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:22   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøh, det er bedre å sitte foran i en bil. Bedre sete, mer plass. Fatter ikke hvorfor jeg skal betale for å sitte mindre komfortabelt.

Gammel 26-04-08, 18:24   #13
Pio

Pio sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Pøh, det er bedre å sitte foran i en bil. Bedre sete, mer plass. Fatter ikke hvorfor jeg skal betale for å sitte mindre komfortabelt.

Pøh.. Det er bare noe du sier. *Har du kjørt Taxi lenge?*

Gammel 26-04-08, 18:24   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sitter alltid bak de få gangene jeg tar taxi.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:25   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg bruker masse taxi.

Gammel 26-04-08, 18:26   #16
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg setter meg alltid foran hvis jeg tar taxi alene.

Gammel 26-04-08, 18:27   #17
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sitter alltid bak i en taxi når jeg kjører alene - syns det er best.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:41   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

What? Er det noen som faktisk setter seg foran i en taxi? Det hadde aldri falt meg inn. Absolutt for intimt. Da ville jeg følt at jeg kjørte tur sammen med taxisjåføren.

Jeg bruker sikkerhetsbeltet. Jeg anser sannsynligheten for at taxien kræsjer å være større enn at man blir voldtatt. De kjører jo som noen svin, disse taxisjåførene i Oslo.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:43   #19
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sitter bak av samme grunn som Monsoon.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:46   #20
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg sitter stort sett alltid foran i drosja når jeg ikke er med flere.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.