|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Handler du juleprodukter før desember?Og hva syns du egentlig om handelsstandens ihuga salg av juleprodukter allerede fra oktober?
![]() |
#2 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Ja, jeg handler juleprodukter før desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Men hva er poenget med å bidra til et marked med juleprodukter lenge før jul?
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?
Tja, si det. Poenget er vel at man synes det er godt med julebrus da, eller julemarsipan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Av og til så føler jeg som jeg er den eneste i verden som nekter å handle julemerkede produkter før desember.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Her går marsipanpølser ned på høykant, og litt julebrus har det også blitt. Det verste er dog pepperkakene.
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() |
![]() |
#9 |
My hips don't lie
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Vanligvis gjør jeg ikke det før 1 desember. Men denne gangen har det blitt en boks med pepperkaker for ett par uker, siden da minstejenta var syk og jeg ikke fikk i henne noe mat. Hun bare maste om pepperkaker, så jeg "måtte" bare kjøpe det.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Jeg handler ikke juleprodukter før i desember, og er så sær at jeg syns butikkene kunne ventet med jula til første desember, jeg!
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Jeg venter til nærmere jul, så ikke maten går ut på dato når den skal brukes.
![]() |
#13 |
I farta!!
|
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Usikker på om jeg har handlet noe juleprodukter enda, eller jo det har jeg, Minde julepose nå i helga. Har ingen regel på når jeg kjøper juleprodukt. Synes kanskje det er litt vel tidlig i oktober men ikke noe jeg går og ergrer meg over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Jeg kjøper ikke juleprodukter før julehandelen et par dager før jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Ja, noen ganger gjør jeg det. Sist redigert av Kaz : 25-11-06 kl 21:33. Årsak: Så at Sitron hadde skrevet den komersielle julen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Kjøper ikke julebrus eller julegodt før i desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Jeg driter i det. Handler det jeg ønsker, når jeg føler behov for det. Om det er i desember eller oktober, who cares! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flax
Hvor: Bergen
Du er slett ikke alene. Jeg irriterer meg over at julemarsipanen alltid blir lansert den uken jeg har bursdag (første uken i oktober). Marsipanen skal være fersk når jeg vil ha den i desember... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fullverdig medlem
![]() |
Nå sparer jeg ikke de juleproduktene jeg kjøper i oktober helt til jul akkurat. Nei, de blir nok spist med det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
Samme her. Jeg prøver å ta vare på dette for mine barn. Hver 1. desember handler vi inn pepperkaker og julebrus og sånt og har en skikkelig kosekveld med kalenderåpning og hele pakken.
![]() |
|
|