|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når leverer du selvangivelsen? | |||
Minimum 14 dager før fristen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 12,96% |
Minimum en uke før fristen. |
6 | 11,11% |
Siste dagen, men ikke i siste liten |
32 | 59,26% |
I minuttene før midnatt (natt til 1/5) |
9 | 16,67% |
Jeg betaler ikke skatt |
0 | 0% |
Dustepoll |
0 | 0% |
Deltakere: 54. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]() Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?For av en eller annen grunn så må jeg vente helt til siste dagen med å fylle inn de få endringene jeg har og få sendt dette avgårde.
![]() |
#3 |
Audacious
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Vanligvis leverer jeg i løpet av en dag eller to. I år har det vært så travelt pga. huskjøp & visningsrydding, så jeg sitter (egentlig) med den nå.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Vi leverte i går, men det er rett og slett fordi vi har vært mye på farten begge to den siste måneden. Vanligvis har vi tatt den med en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?
Mannen leverte faktisk sin for flere uker siden, men da var ikke jeg helt klar... Skulle jo tross alt legge inn fradrag for reisevei og det måtte jeg jo tenke litt over.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Jeg fant forøvrig ikke noe alternativ å krysse av for. Leverte ikke minimum en uke før fristen og ei heller siste dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?I år hadde vi ingen endringer, så jeg skal faktisk ikke levere den. :rampete?:
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Jeg skal sjekke de siste talla i kveld, men jeg tror at alt som står der stemmer, så da trenger jeg ikke å levere den. Den blir automatisk godkjent ved midnatt om jeg ikke skal forandre noe, og skal jeg levere den som den er så er det jo ikke noe poeng i å foreta seg noe styr med levering siden det går av seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Leverte den samme dagen som jeg fikk den. Sikkert minimum 14 dager siden, men jeg husker ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Leverer en av de siste dagene... Blir bare sånn...
![]() |
#12 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Jeg venter til i siste liten med ALT - også selvangivelsen.
![]() |
#13 |
blid
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?I år leverte jeg faktisk både min og mannens selvangivelse den dagen den kom i posten
![]() |
#14 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Jeg var flink i fjor, da leverte jeg en uke før tiden. Det var vel unntaket, kan man si. Men nå er den levert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Leverte den for ca 14 dager siden også måtte jeg inn å rette på den for så å sende den igjen PUST…….
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Jeg pleier å se gjennom en eller to uker før fristen for å se om jeg har alle nødvendige papirer, og sjekker tallene. Men venter til det er par dager igjen før jeg sender den, litt uvisst hvorfor, kanskje fordi jeg venter på at jeg skal komme på et eller annet lurt skattefradrag.
![]() |
#17 |
Smugleser
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Pleier ikke være så treig som i år, men skal sitte med den nå. Ikke være her, altså...
![]() |
#18 |
Smugleser
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Forøvrig minner jeg om at noen jobber best under press. Og noen jobber bare under press.
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?:deadlinejunkie:
![]() |
#20 |
tankefull
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Mannen leverte våre i dag. De ble sendt i posten. Vi har alltid endel fradrag å føre på, og må legge ved endel vedlegg på dette, derfor leveres den per post. Jeg venter bevisst også til de siste par dagene med å levere, nettopp pga at jeg plutselig kan komme på noe mer å ta med. I år lønnet det seg faktisk å vente, siden jeg kom på fradrag på over 5000,- som jeg ikke hadde husket å ta med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|