Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELG

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-08, 21:46   #1
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELG

Hva er en bra/god helg for dere?
For min del så er det passe med aktiviteter. Tid til å hente seg inn etter en hektisk uke. Tid for venner og ikke minst gi ekstra oppmerksomhet til min snille datter

Gammel 10-04-08, 21:54   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELG

Er så enig!

Gammel 10-04-08, 22:03   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Akkurat nå er en god helg for meg en helg hvor vi ikke har noen planer eller avtaler, som vi kan bruke til å gjøre akkurat det vi vil når vi vil. Kose oss sammen med ungene. Litt for lenge siden vi har hatt en slik helg kjenner jeg.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:10   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan være mye forskjellig. Noen ganger kan det være deilig med en helg uten noen spesielle planer, og bare tid til å gjøre minst mulig. Hvis man har hatt mange av disse helgene, er det kjempefint å ha litt besøk, eller dra et sted. Og motsatt hvis man har vært mye på farten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:11   #5
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det kan være mye forskjellig. Noen ganger kan det være deilig med en helg uten noen spesielle planer, og bare tid til å gjøre minst mulig. Hvis man har hatt mange av disse helgene, er det kjempefint å ha litt besøk, eller dra et sted. Og motsatt hvis man har vært mye på farten.

Signerer denne jeg. Slappe av hvis man trenger det, eller ikke slappe av hvis man trenger det. Rett og slett gjøre det man har lyst til

Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:12   #6
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

En passe stille og rolig helg, med avslappede og "rolige"* unger. Kose oss, være ute, spise god mat og komme seg etter en hektisk uke.

* Hvordan våre helger er avhenger egentlig ganske mye av humøret til 3-åringen vår.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:20   #7
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Der kan være alt fra en helg bare i latskapens tegn, til en helg hvor vi har fått gjort masse i huset eller hagen, eller til en helg på besøk, eller en helg med litt av hvert. Det kommer litt an på hva vi har lyst til, hvor slitne vi er og hva vi burde ha fått gjort.

Hyggelig stemning både hos store og små må være tilstede for at det skal ha vært en god helg uansett innhold i helgen.

Gammel 10-04-08, 22:20   #8
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELG

Det er å gjøre akkurat hva vi vil i grunnen.
Slappe av og gjøre minst mulig hvis vi vil det, eller få besøk, være sammen med gode venner, være på farten og finne på ting hvis vi vil det.
Være sammen alle sammen, det er det beste. Og ha god tid.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 06:43   #9
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELG

En god helg er en helg mannen min ikke jobber :lei:

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 07:51   #10
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

En god helg er en langhelg.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 07:51   #11
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe annet en hverdagen. Har jeg hatt det travelt i uka, vil jeg sitte hjemme og se på TV - helst alene. Har det vært rolige dager vil jeg ha futt og fart. Vi er alltid noe ute i helgene, våre unger blir grinete av å være inne hele dagen uansett hva vi gjør.

Gammel 11-04-08, 08:38   #12
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En god helg er når jeg ikke har arbeidshelg - en enda bedre helg er når verken jeg eller mannen har arbeidshelg! (jobber hver 3. helg, mannen jobber hver 4. og 5. helg )

Gammel 11-04-08, 08:40   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En god helg for meg nå er det at mannen er hjemme og kan ta en av nettene med Luca. :trøtt og utslitt:

Gammel 11-04-08, 08:43   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I og med at jeg går hjemme i permisjon, så er en god helg en helg hvor hvor vi gjør masse. Ute på tur, har besøk, er på besøk etc. En god helg er en sosial helg for meg.

Gammel 11-04-08, 08:44   #15
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En god helg er når jeg får mannen for meg selv på fredagskveldene, spise god mat og se TV.
Resten av helga er vi som regel supersosial, og det passer oss begge.

Han kjører nødslakt hver 3.helg da, men det bruker som regel å bli litt helg allikevel.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 08:49   #16
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har sjeldent planer for helgene, alle 4 liker å slappe av hjemme. Litt småturer og besøksturer på sparket, men lite planlagt.

Gammel 11-04-08, 09:06   #17
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

En god helg er å være sammen med venner på småturer ut i naturen, spise god mat foran tv om kveldene, ligge lenge i sengen og slappe av selv om vi ikke sover, rolige frokoster, lese og bare leke og kose oss sammen.

Gammel 02-05-08, 21:19   #18
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Takk for alle koselige svarene.
Akkurat nå sitter jeg og koser meg med et glass rødvin (lenge siden sist). Og gleder meg til å få besøk av tantebarn i morgen. En riktig god helg videre til alle på FP

Gammel 02-05-08, 21:26   #19
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

En god helg starter med at jeg får kriseryddet litt fredag ettermiddag, sånn at jeg klarer å slappe av utover kvelden uten at jeg føler at jeg må gjøre noe. Avslapping med ungene fredag kveld (mannen øver da). Og et glass rødvin når ungene er i seng... Resten av helga kan bli god på mange måter. Som flere sier er det beste noen ganger å gjøre ikke noe, når ungene leker seg fint rundt husene her og det er tid til å finlese avisa, sette en bolledeig eller lese en bok. Andre ganger er ei god helg å være sosiale, ha besøk, dra på besøk, dra på tur i marka, gjøre ting utenfor heimen sammen. En fin kombinasjon av rolig og aktiv er vel det optimale.

Uansett - den aller beste helga blir det når jeg en sjelden gang ikke trenger å "stikke innom" jobb søndag ettermiddag - det tar fort noen timer...

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.