|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGHva er en bra/god helg for dere?
![]() |
#2 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGEr så enig!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGAkkurat nå er en god helg for meg en helg hvor vi ikke har noen planer eller avtaler, som vi kan bruke til å gjøre akkurat det vi vil når vi vil. Kose oss sammen med ungene. Litt for lenge siden vi har hatt en slik helg kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGDet kan være mye forskjellig. Noen ganger kan det være deilig med en helg uten noen spesielle planer, og bare tid til å gjøre minst mulig. Hvis man har hatt mange av disse helgene, er det kjempefint å ha litt besøk, eller dra et sted. Og motsatt hvis man har vært mye på farten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELG
Signerer denne jeg. Slappe av hvis man trenger det, eller ikke slappe av hvis man trenger det. Rett og slett gjøre det man har lyst til |
![]() |
![]() |
#6 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGEn passe stille og rolig helg, med avslappede og "rolige"* unger. Kose oss, være ute, spise god mat og komme seg etter en hektisk uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGDer kan være alt fra en helg bare i latskapens tegn, til en helg hvor vi har fått gjort masse i huset eller hagen, eller til en helg på besøk, eller en helg med litt av hvert. Det kommer litt an på hva vi har lyst til, hvor slitne vi er og hva vi burde ha fått gjort.
![]() |
#8 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGDet er å gjøre akkurat hva vi vil i grunnen.
![]() |
#9 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Re: Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGEn god helg er en helg mannen min ikke jobber :lei:
![]() |
#11 |
Leser
|
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGNoe annet en hverdagen. Har jeg hatt det travelt i uka, vil jeg sitte hjemme og se på TV - helst alene. Har det vært rolige dager vil jeg ha futt og fart. Vi er alltid noe ute i helgene, våre unger blir grinete av å være inne hele dagen uansett hva vi gjør.
![]() |
#12 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGEn god helg er når jeg ikke har arbeidshelg - en enda bedre helg er når verken jeg eller mannen har arbeidshelg! (jobber hver 3. helg, mannen jobber hver 4. og 5. helg
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGEn god helg for meg nå er det at mannen er hjemme og kan ta en av nettene med Luca. :trøtt og utslitt:
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGI og med at jeg går hjemme i permisjon, så er en god helg en helg hvor hvor vi gjør masse. Ute på tur, har besøk, er på besøk etc. En god helg er en sosial helg for meg.
![]() |
#15 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGEn god helg er når jeg får mannen for meg selv på fredagskveldene, spise god mat og se TV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGVi har sjeldent planer for helgene, alle 4 liker å slappe av hjemme. Litt småturer og besøksturer på sparket, men lite planlagt.
![]() |
#17 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGEn god helg er å være sammen med venner på småturer ut i naturen, spise god mat foran tv om kveldene, ligge lenge i sengen og slappe av selv om vi ikke sover, rolige frokoster, lese og bare leke og kose oss sammen.
![]() |
#18 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGTakk for alle koselige svarene.
![]() |
#19 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGEn god helg starter med at jeg får kriseryddet litt fredag ettermiddag, sånn at jeg klarer å slappe av utover kvelden uten at jeg føler at jeg må gjøre noe. Avslapping med ungene fredag kveld (mannen øver da). Og et glass rødvin når ungene er i seng... Resten av helga kan bli god på mange måter. Som flere sier er det beste noen ganger å gjøre ikke noe, når ungene leker seg fint rundt husene her og det er tid til å finlese avisa, sette en bolledeig eller lese en bok. Andre ganger er ei god helg å være sosiale, ha besøk, dra på besøk, dra på tur i marka, gjøre ting utenfor heimen sammen. En fin kombinasjon av rolig og aktiv er vel det optimale. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|