|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Hjemturen fra helvete - fy så redd jeg var!Ja, vi har i dag opplevd bilturen fra helvete. Den fikk en ganske så brå stopp.
![]() |
![]() |
#2 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!Fy for en vemmelig opplevelse
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!Å miste hjul er ingen spøk nei. Godt dere holdt lav hastighet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!Så flott at det gikk bra da! Skummelt å oppleve sånn, man tenker masse i etterkant. Vi opplevde noe lignende helga før påske. Vi var på vei hjem fra helgetur, mista styringa i bratt bakke og veldig skarp sving. Bilen for i siksakk, peila mot autovernet, gikk klart det, svingte rundt og der sto vi med bakenden i grøfta. Det gikk veldig bra, ingen gjorde seg noe. Bilen fikk skader for 4000-5000, men pytt. Når vi stod der i grøfta kjørte den ene etter den andre traileren forbi... Vi hadde flaks som ikke møtte hverken bil eller trailer i motgående felt. Da hadde det godt riktig gærnt...
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!Ja, det er nesten tankene i etterkant som er verst! Hva-om-hvis-atte...
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!Huff, det der er skikkelig ekkelt. Godt det gikk så bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!Skrekk og gru for en opplevelse. Godt at det gikk bra og at dere ikke kjørte på motorveien.
![]() |
#9 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!Herre for en skremmende opplevelse. Dere hadde flaks i uhelle. Godt at det endte så bra.
![]() |
#10 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!Uff, det høres litt guffent ut! Man blir jo gjerne mer redd i ettertid, når alle 'hvis-om-atte' tankene kommer.
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!Jeg tror egentlig at mannen smiler ganske bredt innvendig. Han får jo kjøpe nye felger.
![]() |
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
Hvor: Buskerud
![]() |
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!Huff, for en skummel biltur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
superbruker
|
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!Kjedelig men godt at det endte bra.
![]() |
#14 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - fy så redd jeg var!Mannen min har også lært at dette skal både dobbel- og trippelsjekkes, ja.
![]() |
#16 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hjemturen fra helvete - Fy så redd jeg var!
![]() |
|
|