Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kurt'n

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-08, 18:48   #1
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Kurt'n

Er det berre eg som har fått dilla på den nye med Kurt? Spesielt duetten med gamlingen. Rett før eg går til innkjøp av cowboyhatt

Gammel 01-05-08, 19:52   #2
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kurt'n

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Er det berre eg som har fått dilla på den nye med Kurt? Spesielt duetten med gamlingen. Rett før eg går til innkjøp av cowboyhatt

Jeg var i tre butikker for å få tak i skiva, men det var utsolgt! Ordentlig misunnelig på deg nå, vil ha Kurt jeg også!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 20:03   #3
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Jeg har alltid likt Kurt. Den stemmen er bare helt herlig. Han har en spesiell plass i mitt hjerte da dette var favoritt musikken til min mor som har gått bort. Hun hadde dilla på Kurten

Gammel 01-05-08, 20:19   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på konserten i går

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 20:46   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vet det er noe galt hvis du får lyst på cowboyhatt. Eksorsist er vel mer på sin plass.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 20:49   #6
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Kan man høre på nett noe sted mon tro?

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 20:49   #7
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Bra?

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 21:36   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Duetten med Willie er rett og slett noe av det nydeligste jeg har hørt på lange tider.
Jeg ramlet aldeles bort jeg, bare satt "inni" musikken.
Gleder meg vilt til å se ham live i sommer!

Gammel 01-05-08, 21:42   #9
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Donald, her.

Kan man høre på nett noe sted mon tro?

(Kilde: youtube.com)

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 21:56   #10
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Bare litt misunnelig da ...

Gammel 01-05-08, 21:57   #11
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du vet det er noe galt hvis du får lyst på cowboyhatt. Eksorsist er vel mer på sin plass.

Uff ja ... rutete skjorte får kanskje duge Storskjorte er jo in nå

Gammel 02-05-08, 07:33   #12
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Bra?

Ja det synes jeg! Eneste kjedelige var at scenen var ganske lav og kurten er ikke så stor....

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 00:23   #13
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Pussig at denne diskusjonen var her allerede, jeg hadde jo tenkt å skrive nesten det samme. Jeg liker Kurt'n jeg (jammen ble jeg lettet over at han ikke var onanisten også gitt ) og spesielt liker jeg at han synger Country, for det er en sjanger jeg er oppvokst med og elsker!

www.tv2nyhetene.no ligger det en helt fersk video fra hans gjesteopptreden med Willie Nelson i kveld på Hamar.

Gammel 03-05-08, 01:28   #14
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Kurt er noe så sjeldent som en Idol-vinner som faktisk er en skikkelig artist. Han har en fantastisk stemme,noe som mest kommer av at den er så distinkt. Jeg er også en überfan av Willie. Men jeg tror de er best hver for seg, jeg liker ikke det jeg har hørt av country-platen til Kurt så langt, han er en langt bedre popartist enn countryartist. Jeg foretrekker dem hver for seg

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 12:47   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hørte denne skiva nå nylig for første gang. Jeg skal være ærlig og si (til min brors fortvilelse og skam) at jeg ikke har vært fan av Kurt i det hele tatt før, selv om han selvsagt har en bra stemme. Men denne skiva fikk meg helt omvendt, jeg er helt i sjokk over hvor bra den er?! Noe så rått! Jeg har fått helt dilla, og min bror kan endelig vedkjenne seg meg som sin søster igjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.