|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() Parkering ved Voldsløkka i OsloEldstemann skal spille fotballkamp på en fotballbane som ligger i forbindelse med Bjølsen skole i morgen ettermiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Parkering ved Voldsløkka i OsloVet ikke om det er lov til å stå i skolegården på Bjølsen skole - tviler på det. Tipser om p-hus under ICA Maxi på Bjølsen, så går du ned til Voldsløkka
![]() |
#3 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Parkering ved Voldsløkka i OsloDet er forresten en liten parkeringsplass ved Advokat Dehlis Plass, rett ved Bjølsen skole, når jeg tenker meg om. Der er det sikkert plass.
![]() |
#6 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Parkering ved Voldsløkka i OsloDet pleier og være greit og finne parkeringsplass rundt voldsløkka, masse veier der. Jeg har spilt masse bedriftsfotballkamper der og aldri slitt med parkering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Parkering ved Voldsløkka i OsloKnerten: skal han spille på grusbanen bak skolen, eller skal han spille på Voldsløkka? Det er nemlig to forskjellige ting.
For deg også? Kjenner vi hverandre, mon tro?
![]() |
#8 |
lykkelig
|
![]() Sv: Parkering ved Voldsløkka i Oslo
Han skal spille på grusbanen ved skolen. Så det finnes en liten parkeringsplass foran skolen der man kan betale? Bare jeg får parkert droget, betyr det ikke noe om jeg må betale for å stå der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Jepp, det er en liten parkeringsplass der. Du kan ikke unngå å se den, den ligger ut mot rundkjøringen, foran skolen. Grusbanen ligger bak skolen.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
Jo, den ligger på en måte i et hjørne, med rundkjøringen på ene siden, Bjølsen skole på den tredje, og en 7-11 og noe på den tredje. På andre siden av gaten ligger bl.a. Nøstebarn.
![]() |
|
|