Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det var en gang...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 10:23   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det var en gang...

...en kattemamma i nabolaget som fikk små pusunger. En jente ved navn Phoeebee hadde akkurat mistet pusen sin, og var veldig lei seg. Hun fikk se disse små søte nøstene, og oppdaget at den ene gutten var prikk lik katten hun mistet bare en uke i forveien. Hvit, med orange flekker. Hun avtalte raskt med eieren til kattemammaen at den lille dotten skulle flytte inn der noen uker senere, og dotten fikk navnet Stian.

And in a few weeks, they will all live happily ever after.

Bilde kommer senere.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:30   #2
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det var en gang...

Gratulerer med ny kattepus.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:32   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skvatt skikkelig når jeg så ham, og begynte rett og slett og gråte. Han er omtrent identisk med den vi mistet forrige uke.

Og Stian kommer fra navnet Christian, som var Kissas egentlige navn.

Gammel 22-05-08, 10:38   #4
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Gratulerer med ny kattepus! Jeg gleder meg til å få ny katt etter at vår måtte avlives tidligere i år, men jeg er ikke helt ferdig med å sørge over han som måtte dø.
Morsomt navn, forresten!

Gammel 22-05-08, 10:41   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer!

Var katten deres kastrert?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:43   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å få en ny katt i det hele tatt, men når vi så ham så var det helt tydelig at vi MÅTTE ha ham. Jeg trengte litt overtalelse fra mannen, men ikke så mye.

Jeg er ikke så fan av typiske kattenavn, så her har kattene fått navnene Eyolf (Iset som døpte ham), Duracell, Kissa og nå Stian. Kissa var jo litt kjønnsforvirret en stund, så han har hatt flere navn faktisk. Schnaps, Christopher, Christine og til slutt Kissa.

Gammel 22-05-08, 10:43   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Gratulerer!

Var katten deres kastrert?

Hehe, han var ikke det enda... (Skulle kastreres i sommer.)

Gammel 22-05-08, 10:48   #8
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh, aner jeg at det kanskje er en liten Kissa-avlegger dere får i hus? Så morsomt i så fall!

Gammel 22-05-08, 10:50   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Hehe, han var ikke det enda... (Skulle kastreres i sommer.)

Var det jeg trodde ja.

Greit med et barnebarn i hus!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 11:53   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Næh, nå gråter jeg litt her altså...

Gratulerer så mye med en liten Stian!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.