|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Ja, da snakker jeg om mat, drikke og andre nytelsesmidler.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Godteri og potetgull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Sjokkis og brus.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Brødmat. Jeg skjønner ikke at noen kan kutte ut det.
![]() |
#8 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Måtte nesten bli brødmat her og.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Godteri og potetgull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nattrangler
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Tab x-tra helt klart. (eller pepsi max som også går greit hvis jeg ikke får tak i tab) nå har det seg sånn at jeg røyker også, men måtte jeg velge mellom tab og røyk så hadde jeg kuttet ut røyken. men enn så lenge må jeg ikke velge da. skal prøve å slutte å røyke i løpet av året. men er ikke motivert til det nå da jeg slanker meg.
![]() |
#11 |
weird
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Jeg merker at jeg er litt i tvil, jeg. Og det er ikke for å være prektig eller noe sånt heller.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?På daglig basis: Kaffe og appelsinjuice. Kaffe er jeg definitivt avhengig av og får hodepine hvis det går mer enn omtrent 20 timer uten en kopp, og farris (eller vann) med appelsinjuice er det eneste jeg har lyst til å drikke om morgenen.
![]() |
#14 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Kaffekoppen på morgenen ville vært et stort offer å kutte ut.
![]() |
#15 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Og hvorfor: fordi jeg er koffeinslave
![]() |
#17 |
Ferdig!
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Jeg ville hatt store problemer med kaffe og pepsi Max. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Pepsi max
![]() |
#20 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Skalvise. Jeg har lyst til å svare vin, men det er ikke helt sant ettersom det tross alt er null offer å kutte ut vinen fra EL til ungen er ute. Sjokolade og chips er godt, men jeg kan leve uten. Brus klarer jeg meg også uten - vi drikker det pr. i dag bare i helgene. I realistisk sammenheng så tror jeg brødmat ville vært verst å kutte ut, men jeg har minst lyst til å kutte ut vin.
![]() |
|
|