Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville vært verst for deg å kutte ut?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-08, 23:35   #1
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hva ville vært verst for deg å kutte ut?

Ja, da snakker jeg om mat, drikke og andre nytelsesmidler.

Inspirert av tråden til Mim om bruskutt.

Hva ville ha vært verst for deg å kutte ut og hvorfor? Hvor er din akilleshæl?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:37   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?

Godteri og potetgull.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:39   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokkis og brus.

Det sitter hardt i å skulle kutte brusen, men jeg vet at jeg kan hvis jeg vil. Men jeg klarer ikke både brus og sjokkis.

Gammel 20-05-08, 23:39   #4
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Godteri og potetgull.

Hvorfor? Det forklarer seg vel selv.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:39   #5
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Brus og potetgull.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:42   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

pepsi max. uten tvil.

Gammel 20-05-08, 23:43   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brødmat. Jeg skjønner ikke at noen kan kutte ut det.

Jeg er sjokoman, men om jeg måtte valgt å aldri spise sjokolade igjen eller aldri spise brød igjen, hadde jeg ikke hatt sjans til å velge bort brødet.

Gammel 20-05-08, 23:49   #8
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Måtte nesten bli brødmat her og.

Glad i sjokolade men det et eg sjelden lenger, kutta ned på alt godt så blir berre små mengder ein sjeldan gong. Før var det mykje. Brus har eg og kutta ut. Men å kutte ut brødmat hadde vore ille.

Gammel 20-05-08, 23:53   #9
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Godteri og potetgull.
Brus har jeg sluttet med for lenge siden.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:56   #10
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Tab x-tra helt klart. (eller pepsi max som også går greit hvis jeg ikke får tak i tab) nå har det seg sånn at jeg røyker også, men måtte jeg velge mellom tab og røyk så hadde jeg kuttet ut røyken. men enn så lenge må jeg ikke velge da. skal prøve å slutte å røyke i løpet av året. men er ikke motivert til det nå da jeg slanker meg.

Gammel 20-05-08, 23:59   #11
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg merker at jeg er litt i tvil, jeg. Og det er ikke for å være prektig eller noe sånt heller.

Jeg tror sukker/cola ville ha gitt verste abstinenser i starten. Men etter å ha erfart hvordan jeg føler meg når det blir lite frukt og grønt, så tror jeg kanskje fravær av det ville ha vært noe jeg ville ha savnet stadig mer. Mens savnet etter brus etc. nok ville ha avtatt.

Så jeg vil kanskje si cola og frukt/grønt. På hver sin måte.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 00:03   #12
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Cola Light.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 00:18   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På daglig basis: Kaffe og appelsinjuice. Kaffe er jeg definitivt avhengig av og får hodepine hvis det går mer enn omtrent 20 timer uten en kopp, og farris (eller vann) med appelsinjuice er det eneste jeg har lyst til å drikke om morgenen.

Over en litt lengre periode ville det antagelig vært kjipere å kutte ut alkohol. Ikke fordi jeg er avhengig eller "må ha det" hver dag, eller til og med hver uke, men fordi jeg liker så veldig godt å ta noen øl eller noen glass vin med venner eller mannen min. (Det er ikke "vanskelig" å la være å drikke, og det opplevdes ikke som et offer å ikke drikke under svangerskapet, men å aldri skulle kunne gjøre det ville føltes kjipt.)

Jeg tror ikke det er noe jeg spiser som det ville være verre å kutte ut enn disse tingene.

Gammel 21-05-08, 00:21   #14
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Kaffekoppen på morgenen ville vært et stort offer å kutte ut.
Jeg elsker de morgenene hvor jeg kan kose meg lenge med kaffe, ferskt brød med jarlsbergsost og et glass iskald juice.

Gammel 21-05-08, 00:22   #15
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Og hvorfor: fordi jeg er koffeinslave

Gammel 21-05-08, 00:25   #16
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Kaffe ville vært verst! Ellers ville jeg sagt rødvinen, men det drikker jeg ikke daglig slik som kaffen.

Gammel 21-05-08, 00:25   #17
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville hatt store problemer med kaffe og pepsi Max.
Brødmat også.

På lengre sikt: som Skilpadda ; alkohol ( som i vin og øl)

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 00:29   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SUKKER...... Iskaffe mocca.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 00:34   #19
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Pepsi max

Gammel 21-05-08, 06:43   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skalvise. Jeg har lyst til å svare vin, men det er ikke helt sant ettersom det tross alt er null offer å kutte ut vinen fra EL til ungen er ute. Sjokolade og chips er godt, men jeg kan leve uten. Brus klarer jeg meg også uten - vi drikker det pr. i dag bare i helgene. I realistisk sammenheng så tror jeg brødmat ville vært verst å kutte ut, men jeg har minst lyst til å kutte ut vin.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.