|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du ha møtt på reunion for barneskolen? | |||
Ja, så klart! Spennende å oppdatere seg på gamle kjente. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
97 | 47,09% |
Ja, sikkert greit nok det. |
39 | 18,93% |
Jeg ville ikke hatt så veldig lyst, men jeg hadde møtt. |
23 | 11,17% |
Nei, det har jeg ingen interesse av. |
34 | 16,50% |
Nei, jeg trenger jo ikke det når jeg har oppdatert meg på facebook. |
2 | 0,97% |
Aldri i livet om jeg vil se de dustene igjen! |
10 | 4,85% |
Jeg hadde hatt veldig lyst, men hadde ikke turd ... |
1 | 0,49% |
Deltakere: 206. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Hvis du fikk invitasjon til reunion fra barneskolen, ville du hatt lyst til å gå, interesse av å gå, og møtt?
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja, det tror jeg at jeg ville gjort. Jeg har tidligere vært på reunion for ungdomskolen og videregående, og det har vært veldig moro hver gang!
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja, det ville jeg absolutt ha gjort. Helst ungdomsskolen siden vi var samme menneskene i klassen der som på barneskolen med et par hyggelige tilskudd.
![]() |
#4 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Tror ikke det. De jeg vil ha kontakt med derfra vet hvor de har meg. Et par av de andre vil jeg helst slippe å se igjen noensinne. Sist redigert av Kaija : 08-05-07 kl 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?For meg ville det vært det samme som reunion for ungdomsskolen - de siste nye elevene i grunnskoleklassen min kom til i 6. Så ja, jeg ville møtt.
![]() |
#6 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja, det hadde jeg nok. Var på tiårs for u-skolen for et par år siden. Grudde meg en aning på forhånd. Troppe opp helt alene. Men det gikk fint og var veldig hyggelig
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Det ville jeg ha gjort hvis det ellers passet slik. Jeg har vært på noen sånne, og det er alltid veldig hyggelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg har vært på flere barneskolereunions allerede med gamleklassen, og det er like utrolig festlig hver gang. Vi gikk i samme klasse alle årene (dvs. 9 år på min tid).
![]() |
#10 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja, det ville jeg absolutt ha gjort! Hadde en flott tid på barneskolen og det hadde vært veldig hyggelig å møtt mange av de folkene igjen.
![]() |
#11 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg var på 20 års-jubileum fra barneskolen for halvannen uke siden. Var spent på forhånd, siden jeg ikke har så mye kontakt med gamle skolevenner mer, men jeg hadde det KNALLGØY! Masse moro, skravling og en kveld som gik altfor fort! Nachspiel til kl 06.30...
![]() |
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Barneskolen, ja. Ungdomsskolen, tja. Videregående, NEI, NEI og atter NEI.
![]() |
#13 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg vet at jeg ville hatt lyst, og haket av på det øverste alternativet. Eneste skjæret i sjøen er at jeg hadde ei i klasen min, som har drapstrua meg og ungene. Jeg sørget for at hun fikk sparken fra en meget betrodd stilling ved ett sykehus på Østlandet da hun gjentatte ganger brøt taushetsplikten ovenfor meg. Så jeg vet ikke om jeg hadde turt... Har vært rolig etter jeg truet med å anmelde henne dersom jeg hørte ett pip til fra henne Dette var i 2004...
![]() |
#14 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja, helt klart. Har allerede vært på reunion for ungdomsskolen. Var utrolig nervøs på forhånd siden jeg ankom alene og edru, men det gikk over all forventning. Topp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Nei, det har jeg ingen interesse av.
![]() |
#17 |
X First Lady
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg var med å arrangerte 20 år jubileum for vi som gikk ut fra barneskolen. Elever fra 6 klasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg var på reunion for ungdomsskolen for noen år siden, og det var sånn passe moro. Hadde muligens blitt med på en barneskolereunion om det blir det en gang, men kommer verken til å være initiativtaker selv eller prioritere det foran noe annet som evt. måtte kræsje. Men hadde det passet seg sånn er det ikke umulig at jeg hadde gått. Uansett blir det ikke noe stort savn om det ikke skjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Tja... jeg er litt usikker. Kanskje, kanskje ikke.
![]() |
#20 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ikke barneskolen i alle fall.
![]() |
![]() |
|
|