|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Hva gjør jeg/vi?Dette er en lang historie som jeg må forkorte her... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva gjør jeg/vi?Har dere snakket med barnevernet? Og hvis ikke, hvorfor i alle dager ikke?
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg/vi?Ring barnevernet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hva gjør jeg/vi?
Det står litt lenger opp at de har hatt mange møter med barnevernet.. Har ikke så mye å bidra med, annet enn en
![]() |
#7 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg/vi?Som sagt har vi hatt flere møter med barnevernet inntil januar, da vi gikk fra avtalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva gjør jeg/vi?Presiserer: Mente nå, etter den siste utviklingen. Skjønner godt at du er fortvilet!
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg/vi?Du ringer barnevernsvakta ikveld, forklarer situasjonen, flytteplanene og forhistorien til denne lille familien. Denne moren skulle nok ha hatt hjelp helst "i går"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg/vi?Jeg vil også oppfordre deg til å ringe barnevernsvakta nå! Da blir det opp til dem å avgjøre hva som gjøres
![]() |
#14 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg/vi?Enig med de andre her som sier du bør ringe barnevernsvakta i kveld. du så mobilopptaket og at moren slo henne ? Jeg hadde ikke sendt barnet hjem hvis det var noe jeg hadde sett. Hadde stolt på ungen og ikke på mora hvis jeg hadde sett at barnet var blitt slått, da hadde jeg trodd på resten hun forteller også, og siden hun ikke ville hjem så hadde jeg holdt henne hos meg til barnevernet kom.
![]() |
#15 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør jeg/vi?Du man ikke sitte inne med dette. Ring barnevernet. Eller politiet om du vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gangster girl
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg/vi?Jeg tror nesten jag hadde anmeldt moren for misshandling jeg altså, stakkars jente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva gjør jeg/vi?Enig med "røkla".
![]() |
#20 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva gjør jeg/vi?Her er det ikke noe annet å gjøre enn å ringe barnevernsvakta ASAP. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|