|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
*elsker ENGA*
|
![]() Hjelp- til å bestille Crocs på nett... Billigst muligJada, jeg er jomfru på å bestille noe fra utlandet, aldri gjort før... Så jeg trenger hjelp til dette. Hvor og hvordan gjøres det
![]() |
#2 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hjelp- til å bestille Crocs på nett... Billigst mulig
Eg bestiller på taylorshoes.com. Eitt og eitt par så dei kjem under 200 kr grensa. Blir over inkl porto men varens verdi som har noko å si.
![]() |
#3 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp- til å bestille Crocs på nett... Billigst muligSamme som Zip.
![]() |
#5 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Hjelp- til å bestille Crocs på nett... Billigst muligTuuusen takk... Da skal jeg jammen gjøre det. Men dere bestiller ett og ett par for å slippe toll? Men blir det ikke mye i frakt da? :grønn:
![]() |
#6 |
Tåler regn
|
Jeg har bestilt ett og ett par og ikke fått toll. Har betilt totalt 4 par derifra. Så jeg kan absoluut anbefale taylorshoes.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I farta!!
|
Er eit regnestykke det hvis ein skal bestille fleire. Er 70-80 kr i frakt. Best å få dei rett hit og sleppe å fortolle o.l. Er jo moms og fortollingsgebyr så utgjer litt det.
![]() |
#8 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Hjelp- til å bestille Crocs på nett... Billigst muligJeg skulle ha 4 par... Men da bestiller jeg ett og ett da. Takk for hjelpen
![]() |
|
|