Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er greia med komiserier?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 18:35   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er greia med komiserier?

Kan noen som er hekta på dette fortelle meg hva det gir dem? Jeg føler det er sånn "har man sett en så har man sett alle".

Har fått "kjeft" av en kompis fordi jeg ikke gidder se på sånt, han syntes det er ufattelig. UFATTELIG faktisk.

Er jeg virkelig den eneste i verden som syntes sånt er kjedelig?

Blir mobba..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 18:37   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med komiserier?

Noen er kjedelige, men jeg synes feks. Scrubs er ubetalelig. Jeg ler bare jeg tenker på den serien, fantastisk. Kongen av Queens er også i en klasse for seg, knallbra, og så har vi jo Venner for livet og The 70's show. Men du har rett i at det går 100 på dusinet av enkelte.

Gammel 15-06-08, 18:38   #3
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Humor er vanskelig, og det er nok ikke lett å lage en god komiserie. Det er mye møl som surrer og går i reprise, år etter år.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 18:41   #4
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo men jeg har da humor.. tror jeg. Men sånt møl liksom....

Don't get it.

Gammel 15-06-08, 18:48   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Green wing!

Gammel 15-06-08, 18:52   #6
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kongen av queens kan jeg le meg fillete av. Særlig episoden der Doug kjøper øyeoperasjon til kona si Men så er jeg slik at jeg godt kan se serier flere ganger også, lett å glede med andre ord

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 18:54   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går det noen bra komiserier nå? Og jeg mener IKKE repriser!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 19:05   #8
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Anbefalar My Name is Earl

Gammel 15-06-08, 19:07   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Åh. Scrubs! Tror jeg må laste ned noen gamle episoder jeg ikke har sett.. Ellers liker jeg også Kongen av Queens, My Name is Earl, Will & Grace og What I Like About You..

Gammel 15-06-08, 19:10   #10
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Den eneste komiserien jeg virkelig ler av er Kongen av Queens. Ellers skjønner jeg ikke helt hva som er morsomt i de fleste andre.

Gammel 15-06-08, 19:15   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Noen er kjedelige, men jeg synes feks. Scrubs er ubetalelig. Jeg ler bare jeg tenker på den serien, fantastisk. Kongen av Queens er også i en klasse for seg, knallbra, og så har vi jo Venner for livet og The 70's show. Men du har rett i at det går 100 på dusinet av enkelte.

Enig. My name is Earl er også en klassiker. Og Seinfeld.

Gammel 15-06-08, 19:16   #12
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Åh. Scrubs! Tror jeg må laste ned noen gamle episoder jeg ikke har sett.. Ellers liker jeg også Kongen av Queens, My Name is Earl, Will & Grace og What I Like About You..

Fatter ikke at vi er venner.
Hva skjedde med felles interesser?

Gammel 15-06-08, 19:17   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå må du ikke være så hard mot deg selv, klart Salt kan like deg fordet.

Gammel 15-06-08, 19:18   #14
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg skal prøve hardere.. for Salt sin skyld.

Gammel 15-06-08, 19:19   #15
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men ikke fult så sikker på om Joika liker meg lenger, etter denne avsløringen...

Gammel 15-06-08, 19:20   #16
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg skal prøve hardere.. for Salt sin skyld.

Åh.

Gammel 15-06-08, 20:14   #17
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Green wing!

Green Wing er genial!

Genialt?

????

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:21   #18
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

'I used to play high school football. Once I scored four touchdowns in one game!'

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.