|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() SamehomomillionEr det ett ord? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: SamehomomillionJeg vet ikke om det er ett ord, men jeg overhørte Nyhetene på samisk i går, og Landsforeningen for lesbisk og homofil frigjøring oversettes ikke til samisk. Kanskje det ikke finnes ord for slikt på samisk? Kanskje det ikke finnes homofile samer? Kanskje kritikerne har rett i at denne Risten Ravna Heatta (morsomt navn, forresten) er alene i sitt nettverk? I så fall er vel ordet ugyldig, selv om det er korrekt skrevet? |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SamehomomillionMener du at det burde være flere ord? Same homo million? :erter:
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: SamehomomillionIkke bare er det et ord, det er et fantastisk flott ord.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|