|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har veldig lyst på en kattMen så er det jo det at vi har 3 marsvin fra før. Hvordan vil det gå å ha katt sammen med de? Da bør jeg vel i såfall skaffe en kattunge.
![]() |
#2 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har veldig lyst på en kattJeg har sett en film av en mainecoon, eller rettere sagt flere som leker med familiens marsvin, og det gikk veldig fint. Flere av mainecoon eierne som har marsvin. Anbefaler veldig en mainecoon. De er sosiale og veldig koselige katter. Er bare ett aber, har man først en så vil man gjerne ha mange fler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har veldig lyst på en kattJeg har vokst opp med katter og marsvin. Det gikk veldig bra, men det er sikkert lurt å ha katten fra den er liten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har veldig lyst på en kattSå fremt du får en kattunge tror jeg det vil gå utmerket. Pusejentene mine elsker alle slags dyr, både andre katter, hunder og kaniner.
![]() |
#5 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har veldig lyst på en kattOm dere får dere en kattunge tror jeg ikke det kommer til å være noe problem.
![]() |
#6 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har veldig lyst på en kattOj!! Jeg skal hente en katt i kveld, jeg kommer straks tilbake. Jaja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|