Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Elektrisk fluesmekker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-08, 18:37   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Elektrisk fluesmekker

Er utrolig genialt. Det var jo snakk om den i en annen tråd her for en stund siden. Jeg skulle innom Nille før i dag for å kjøpe en gavepose. Da kom jeg tilfeldig over en sånn elektrisk fluesmekker til 59,-. Ser ut som en tennisrekkert.

Har allerede zappet noen mygg. Det er til og med lys på den så man ser insektene i mørket.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 18:48   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Elektrisk fluesmekker.

Knerter man veps med den også? :håpefull:

Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 18:49   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrisk fluesmekker.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Knerter man veps med den også? :håpefull:

Jepp, all flyvende inskter.

Gammel 11-06-08, 18:55   #4
Left
Passiv

Standard

Sv: Elektrisk fluesmekker

:løperforåkjøpe:

Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 19:00   #5
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Den er helt genial. Veps og lignende kan med fordel gis to støt.

Gammel 11-06-08, 19:13   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sånn vil jeg ha! :bor på landet og er invadert av fluer, i tillegg til at naboen har bikuber:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 19:15   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er så bra!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 19:25   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Anbefaler ikke å ta humler med de. Blir små ildkuler. Virker ikke som de dør like fort.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 19:28   #9
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Det burde fulgt med en som gidder å svinge smekkeren hele kvelden også. :lat:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 19:36   #10
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Helt uunnværlig! Vi har to, og den ene er virkelig bra (det gnistrer virkelig) mens den andre er litt "slapp".

Gammel 11-06-08, 19:54   #11
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Morsomt navn også den vi har; Max Smekker...
Artig å ta med i skogen hvor det er MYE mygg! Ikke så morsomt å langpine veps og humler etc.

Gammel 11-06-08, 19:59   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Anbefaler ikke å ta humler med de. Blir små ildkuler. Virker ikke som de dør like fort.

Oj stakkars. Humler liker jeg, de er som små lodne kosedyr.

Gammel 11-06-08, 20:07   #13
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Jeg har parkert min. Det tar meg litt kortere tid å knerte de på gamlemåten.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 20:11   #14
Malus
lurer

Malus sin avatar

Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Donald, her.

Jeg har parkert min. Det tar meg litt kortere tid å knerte de på gamlemåten.

Høres ut som du har en som ikke er så effektiv da. Her er det ikke tvil om hva som er raskest

Gammel 11-06-08, 20:12   #15
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi. Dette høres jo nesten litt morro ut. :morbid:
Tror jammen jeg må ha en. Skal kose meg med fluejakt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 20:33   #16
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Nå hører jeg den knitrer som bare det. Christian er ute på plattingen og er tydeligvis på insektjakt.

Gammel 11-06-08, 21:33   #17
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syntes sånne elektriske myggbrennere til å henge opp rundt på terrassen var en strålende ide. Zapp! Zapp! Helt til jeg så det filmet - i sakte film, godt forstørret, hvordan insektene rett og slett eksploderte når de traff varmetråden, og tusen millioner halvforbrente insektdeler sprutet i fint duskregn over hele området. Da var det ikke så trivelig å spise ute lenger.

Gammel 12-06-08, 10:34   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Mygg-krydder!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 13:02   #19
B@mbi
Aktiv

B@mbi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
B@mbi er litt kul
Standard

Virker de altså?

Jeg ble fortalt at insektene bare ble slått i svime så det var bortkastede penger. Hvis de virker så vurderer jeg igjen

Gammel 12-06-08, 16:28   #20
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oj stakkars. Humler liker jeg, de er som små lodne kosedyr.

Ja, prøv nå for all del ikke å kose med dem, bare!

Jeg har ikke noe til overs for humler.
"De er jo så søte," sier svigermor.
Sikkert, men ikke så veldig når de befinner seg under foten min.

Har lenge tenkt at jeg med min insektfobi burde hatt en sånn.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.